Пошук по сайту


Зміст та практичне значення

Зміст та практичне значення




    1. Зміст та практичне значення

Важливим компонентом Програми комп’ютерного обліку, що лежить в основі ЄСЦЕОП, є надання головною установою єдиної за змістом бази даних довідникових матеріалів (так звані довідники програми).

База даних ЄСЦЕОП, яка формується централізовано (в даний час її формує методист ПОІППО Атахаджаєва Н.В.), містить перелік предметів та діючих підручників, що відповідають програмам навчання на поточний навчальний рік.

За ЄСЦЕОП вся навчальна література за призначенням, пріоритетними джерелами фінансування та нормативами забезпечення учнів поділена на три складові частини:

  • «державний компонент навчання» (інваріантна частина навчальних планів) – підручники, якими мають бути забезпечені всі учні класу;

  • «шкільний компонент навчання» (варіативна частина навчальних планів) – підручники з предметів, які обирає школа, забезпечуючи їх вивчення необхідною літературою;

  • «інша навчальна література» – додаткова навчальна література, словниково-довідникові видання, підручники та посібники навчання, якими не обов’язково забезпечувати кожного учня.

Вся навчальна література за трьома її складовими внесена у базу даних (довідники) ЄСЦЕОП.

Довідники Програми, особливо у частині підручників та посібників навчання, будуть постійно оновлюватися, відповідно до Державного Переліку навчальної літератури на поточний навчальний рік.

Інформація про зміни у довідниках буде розміщуватися на офіційному сайті ЄСЦЕОП «Шкільний підручник». Особливо актуальною така інформація буде на початку нового навчального року, коли буде здійснюватися щорічна звірка довідників навчальної літератури з офіційним Переліком діючих програм навчання та підручників на поточний навчальний рік.


Удосконаленням Програми версії 2012 р. є упорядкування довідників навчальної літератури та її вибірковість за 9 типами навчальних закладів, мовами навчання (українська та мови національних меншин), компонентами, предметами та класами навчання.

Також база даних Програми містить перелік областей, районів, міст України відповідно департаментів, управлінь та відділів освіти.

Методисти районних та міських рівнів мають можливість укладати довідники навчальних закладів та при потребі редагувати їх склад, назву, тип та рівні навчання.

При роботі в ЄСЦЕОП бібліотекарями загальноосвітніх навчальних закладів за допомогою комп’ютерної програми електронного обліку вносяться (на основі опорних таблиць обліку, шляхом вибору із запропонованого переліку, що надають довідники) дані про наявність та використання усіх видань шкільного фонду підручників.

Наявність введених до програми довідників значно спрощує роботу бібліотекаря – «від руки» вказуються лише показники кількості наявних примірників за роками видання, зазначається потреба у підручнику відповідно до реальної кількості учнів, що його використовує в розрізі класів. У процесі внесення даних до ЄСЦЕОП Програма самостійно формує узагальнені показники щодо потреби, наявності та забезпечення підручниками у розрізі кожної назви, класу, паралелі, типу навчального закладу з відповідною мовою навчання.

Програма додатково формує інвентарний облік навчальної літератури, що відповідає загальноприйнятому обліку підручників, ведення якого є обов’язковим для бібліотекарів навчальних закладів. У Програмі такий облік можна сформувати вибірково за роками видання та датами отримання, мовами навчання, компонентами та класами, видавництвами та джерелами фінансування.

На основі інформації шкіл, в розрізі району (області), комп`ютерна програма на рівні району (міста), області та Міністерства формує звітні показники забезпечення по кожному предмету, завдяки чому широко використовується методистами, інспекторами відділів та управлінь освіти з метою здійснення постійного контролю забезпеченості підручниками за Державними програмами навчання.

Всебічний статистичний аналіз потреби, наявності та використання навчальної літератури дозволяє тримати на постійному контролі управлінських структур освіти різноманітні питання своєчасного та якісного забезпечення навчального процесу необхідними підручниками та посібниками.

На основі реальної, підтвердженої аналітико-статистичними показниками, потреби у підручниках кожного загальноосвітнього навчального закладу України Інститут інноваційних технологій і змісту освіти матиме більш об’єктивні дані при визначенні тиражів видання, а особливо перевидання підручників.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

1. Хімічний склад грунту І його практичне значення
Генетико-морфологічна будова І властивості дерново-підзолитистих грунтів Українського Полісся

Тема Комп’ютерні технології у підготовці юридичних документів 3 Практичне...
Практичне заняття Використання табличного процесора Excel у юридичній діяльності 6

Індивідуальне навчально-практичне завдання з курсу “психологічні...
Аналіз основних аспектів управлінської діяльності у конкретному колективі (вказати)

Спосіб лікування бактеріального вагінозу у вагітних з невиношуванням...
Приблизно 70% перинатальних втрат припадає на дітей, що народилися в результаті передчасних пологів. Крім того, більшість із них...

Реферат з соціології Тема: “ Соціологія шлюбу та сім’ї ”
Будучи залежним від економічного становища країни, від політики, рівня культури, сімейне життя впливає на стан національної економіки,...

Образний зміст музики
З'ясувати значення пісень, які стали державними й духовними символами України в житті народу, особистості. Формувати інтерес до патріотичних...

16 оХарактеризуйте формозмістову єдність твору
Під змістом розуміють сутність предметів І явищ, їх якісну визначеність, їх характерні особливості. Змістом літературного твору називають...

Вступ. Значення та зміст предмету
Вам скласти більш повний І якісний конспект. Зошит потім необхідно надати викладачеві на перевірку. Основна література вказана після...

Методичні вказівки до лабораторного заняття з дисципліни
Вивчення задач та основних кроків І практичне виконання етапу інфологічного проектування бази даних

«Книги кораблі, що мандрують часом»
«Книги – кораблі, що мандрують часом». Розкрити глибокий зміст значення книги у житті людей. Розвивати пізнавальний інтерес до книжок...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка