Пошук по сайту


Урок Дата

Урок Дата

Календарно – тематичне планування уроків зарубіжної літератури

10 кл.



Урок



Дата


Зміст навчального матеріалу


Годин


І. Література XIX століття


1




Соціально-психологічна проза XIX ст.

1

2




Класики соціально-психологічної прози: Ч. Діккенс, І. Тургенєв, Ф. Достоєвський, Л. Толстой, А. Чехов

1

3




Стендаль (Анрі Марі Бейль) (1783-1842). Романтичні й реалістичні тенденції в його творчості.

1

4




„Червоне і чорне” – панорамна картина часу з усіма його суспільними конфліктами, політичними пристрастями й духовними пошуками.

1

5-6




Показ в образі Жульєна Сореля трагічної внутрішньої боротьби, сильних і щирих пристрастей та егоїстичного розрахунку

2

7




Своєрідність теми кохання та її втілення в жіночих образах

1

8




Композиція твору та символіка його назви

1

9




Твір-роздум.

1

10




Г. Флобер. „Пані Боварі”

1

11




Оноре де Бальзак (1799-1850). Життєвий і творчий шлях.

1

12




„Гобсек”. Зображення „влади золота” як руйнівної сили. Проблема уявних і справжніх життєвих цінностей

1

13




Соціально-історична зумовленість персонажів твору. Романтичні й реалістичні тенденції в повісті. Описи „матеріального світу”

1

14




Підготовка до написання твору-роздуму

1

15




Твір-роздум

1

16




Французька соціально-психологічна проза XIX ст. Стендаль. Бальзак. Тематичне оцінювання.

1

17




Федір Достоєвський (1821-1881). Життєвий і творчий шлях письменника.

1

18




„Злочин і кара”. Зображення краху індивідуалістичного свавілля, руйнівних наслідків моральної вседозволеності.

1

19




Суперечливість „теорії” Раскольникова

1

20




Соціальний, моральний і філософський сенс бунту героя

1

21




Проблеми пошуків духовних орієнтирів та морального вибору: осмислення шляхів „сильної особистості” та „маленької людини”

1

22




Ствердження християнських цінностей у творі. Поліфонізм роману.

1


23




Твір-роздум

1

24




Лев Толстой (1828-1910). Життєвий і творчий шлях.

1

25




„Війна і мир” – історична епопея.

1

26-27




Засоби змалювання „діалектики душі”. Втілення різних шляхів сенсу буття в долях Андрія Болконського та П’єра Безухова.

2

28




Уособлення ідеалу природної краси в образі Наташі Ростової та духовного аристократизму в образі Марії Волконської.

1

29




Філософські роздуми автора про історію, особистість і народ у романі. Символіка пейзажів.

1

30




Твір-роздум

1

31




Російська соціально-психологічна проза XIX ст. Ф. Достоєвський, Л. Толстой. Тематичне оцінювання.

1

32




Антон Чехов (1860-1904). Життєвий і творчий шлях письменника.

1

33




„Людина у футлярі”. Зображення трагізму „дрібниць життя” в оповіданнях А. Чехова

1

34




„Дама з собачкою”. Викриття штучності людських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності.

1

35




„Скрипка Ротшильда”. Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення.

1

36




„Про любов”. Лаконізм чеховської прози.

1

37




Опис літературного персонажа з елементами роздуму.

1

38




Російська соціально-психологічна проза XIX ст. А. Чехов. Тематичне оцінювання.

1

39




Поезія середини XIX ст. Федір Тютчев (1803-1873). „Silentium”, „Іще горить в душі бажання...”

1

40




Змалювання трагізму людського існування на тлі універсального природного життя.

1

41




Афанасій Фет (Шеншин) (1820-1892). „Я прийшов до тебе, мила...”. „Шепіт... ніжний звук зітхання...”

1

42




Естетично натхненне переживання злиття людини зі світом природи. Музичність вірша у творах А. Фета

1

43




Волт Вітмен (1819-1892). Особливості творчого розвитку. „Листя трави”.

1

44




„Листя трави”. Національний характер поезії В. Вітмена

1

45




Шарль Бодлер (1821-1867) – пізній романтик і предтеча символізму.

1

46




Збірка „Квіти зла”.

1

47




Поезія середини XIX ст. Ф. Тютчев, А. Фет, В. Вітмен, Ш. Бодлер. Тематичне оцінювання.

1

48




Огляд літератури на межі XIX-XX ст.

1

49




Поль Верлен (1844-1896). „Поетичне мистецтво” П. Верлена – віршований маніфест символізму.

1

50




„Осіння пісня”, „Сентиментальна прогулянка”, „Так тихо серце плаче”.

1

51




Артюр Рембо (1854-1891). „Моя циганерія”. Своєрідність творчого розвитку поета.

„П’яний корабель”. Емоційне підгрунтя поезій Рембо.

1

52




„Голосівки” – яскравий зразок символістського пошуку „відповідностей” між різними началами життя. Багатство асоціацій при створенні панорами Всесвіту.

1

53




Твір-роздум.

1

54




Поезія на межі XIX-XX ст. П. Верлен. А. Рембо. Тематичне оцінювання.

1

55




Розвиток європейської прози на межі ХІХ-ХХ ст.

1

56




Оскар Уайльд (1854-1900). Віддзеркалення декадентської доби в особистості й долі Уайльда.

1

57




„Портрет Доріана Грея” - пам’ятка декадентської доби.

1

58




Втілення різних аспектів естетизму в образах Доріана Грея, лорда Генрі та Безіла.

1

59




Етико-філософський сенс центрального конфлікту краси й моралі.

1

60




Своєрідність теми кохання.

1

61




Символічні значення портрета. Елементи імпресіоністської техніки. Вальдівські парадокси.

1

62-63




Оновлення драматургії. Культурні, історико-літературні передумові та головні шляхи оновлення європейського театру: „драма ідей” Ібсена, „драма-дискусія” Шоу, ліро-психологічна драма Чехова, символістська драма Метерлінка.

2

64




Ібсен, Чехов, Метерлінк, Шоу.

1

65




„Пігмаліон” – зразок „драми-дискусії”.

1

66




„Пігмаліон”. Конфлікт між науковими інтересами Хігінса та його моральною відповідальністю за долю Елізи – основа полеміки навколо „експерименту над людиною”.

1

67




Твір-роздум

1

68




Література на межі ХІХ-ХХ ст. Розвиток європейської прози на межі ХІХ-ХХ ст. Оновлення драматургії. Тематичне оцінювання.

1

69




Урок повторення й узагальнення вивченого протягом року матеріалу.

1

70




Урок повторення й узагальнення вивченого протягом року матеріалу. Завдання на літо.

1

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок № дата тема: Тип Молюски. Узагальнення
Обладнання: таблиця «Молюски», набір листівок «Молюски», черепашки молюсків, додаткова література, сигнальні картки

Урок №1Дж. Г. Байрон англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму....
Застосування інтерактивних форм та методів діяльності на уроках Світової літератури. Село Старий Кривин: Старокривинська зош І-ІІІ...

Тема дата
Вступ. Розвиток української літератури на новому історичному етапі. Літературна дискусія 1925-1928рр

Піб : Белдеман Юлія Володимирівна Дата нарождення
Мерчандайзер на фірмі «савсервіс» яка являється дистриб’ютором компанії «P and G»

Парасочка ганна іванівна дата народження
Формування в учнів груп продавців знань, вмінь та навичок згідно кваліфікаційної характеристики

Женевський Василь Тихонович Дата народження
Посада: заступник директора Тростянецької зош І-ІІ ступенів (на даний час на заслуженому відпочинку)

Дата: 18 квітня 2016 року, о 00. Реєстрація до 30
Перевірка основ теоретичної підготовки з теми Україна в роки незалежності (1991-2015р р.)

Виступ директора цхетум лавнюженкової Н. М. Дата проведення
Комунального позашкільного навчального закладу «Центр художньо-естетичної творчості учнівської молоді»

Результати олімпіади з української мови талітератури у 2016/17 н...

Тема дата
Становлення І розвиток української літератури. Зв’язок літератури з життям та її значення в духовному розвитку суспільства



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка