Пошук по сайту


Поетична збірка 3 ( продовження)

Поетична збірка 3 ( продовження)



«Погоджено»

заст. директора__________________________________

«___»________________20___н.р.
Календарне планування

У 2 класі (II семестр)

на 20__ - 20___навчальний рік
Вчитель ____________________
Читання 2 клас
2 семестр 72 години

(4 години на тиждень 72 год).




уроку

Дата

проведення

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Джерело










Поетична збірка 3 ( продовження)










1-2.




Ігор Калинець.

«Стежечка»,

“Веселка “,

“ Ярило”.


  • -має уявлення про поета і його творчість ;

  • читає правильно,свідомо;

  • знаходить в тексті образні слова (порівняння);

  • складає розповідь за темою;

  • уміє придумувата словесні картинки до епізодів;

  • виразно читає твір.

Читанка ,

В.О.Науменко,

ч.1 с.132-134













З літературної скарбниці

(17год)










3.




Платон Воронько.

«Казка про рукавичку».

«Причина».

«Картина»


  • має уявлення про поета;

  • вміє читати виразно, роздумуючи;

  • на основі спостережень за текстом, визначає причину вчинку героя;

  • висловлює оцінні судження до героя твору.




Читанка ,

В.О.Науменко,

ч.2,с.3-6







4.





Платон Воронько.

«В лісі є зелена хатка».

«Каша ,аби не наша.»

«Суничка - сестричка».

  • визначає, як автор створює художній образ;

  • має поняття ,,художній образ,,;

  • вміє охарактеризувати художні образи;

  • виявляє ставлення автора до героїв твору;

  • порівнює художні образи;

  • виразно читає діалог;

  • висловлює оцінні судження щодо художніх образів вередливих діток.




Читанка ,

В.О.Науменко,

ч.2, с.6-8







5.




Володимир Лучук.

“ Як лелека зимував”

“ Дикий мак”

“ Джерело”

“Білий вірш”

  • виразно читає вірш;

  • вміє описати подію словами, читаючи вірш;

  • висловлює оцінні судження щодо поведінки героя;

  • вміє відшукати риму у вірші;

  • має поняття ,, білий вірш,,;

  • читає вірш напам’ять.



В.О.Науменко,

ч.2, с.9-12




6.




Ліна Костенко

«Білочка восени»,

«Баба Віхола»,

«Праля»,

«Телеграма - блискавка»

  • має уявлення про автора твору;

  • інтонаційно читає вірш;

  • називає персонажів вірша;

  • характеризує персонажів твору;

  • знаходить у тексті міркування;

  • визначає характер дійової особи;

  • читає вголос правильно, виразно, свідомо.

В.О. Науменко

ч.2

С.13-16;


7.




Ліна Костенко.

«Вербові сережки».

«Сунички»

«Веселий дощ»

«Соловейко застудився»

  • має поняття про художні засоби вірша;

  • вміє читати напам’ять з відповідною інтонацією;

  • знаходить у тексті слова вжиті в переносному значенні;

  • висловлює оцінні судження щодо прочитаного;

  • вміє словесно описати картину,змальовану у вірші;

  • складає казку за прочитаним твором.

В.О.Науменко

Ч.2
с.17-19;





8.




Андрій Малишко.

«Вечори ,як сиві котики»

«Перепелиця»


  • має уявлення про творчість автора;

  • шукає в тексті описи ,порівняння;

  • висловлює оцінні судження щодо обґрунтування назви твору;

  • малює словесні картини;

  • знає вірші автора.




В.О.Науменко

Ч.2
с.20-22.





9.




Урок позакласного читання.

Тарас Шевченко.


  • користується прийомами розвитку темпу читання вголос;

  • читає вголос правильно, свідомо, плавно цілими словами;

  • виявляє розуміння цілісного змісту твору, користується найпростішими інтонаційними засобами виразності, правильно інтонує кінець речення, регулює темп і силу голосу.




П.Ч. С.76-80





10.




Вадим Скомаровський.

«Клени»,

«Білий сніговій»,

«Сплять над озером ялинки»

  • -має уявлення про творчість поета;

  • виразно читає вірші, плавно, цілими словами;

  • порівнює прочитані вірші,визначає спільні і відмінні ознаки;

  • малює словесну картину до твору;

  • знаходить у тексті художні засоби.

В.О.Науменко

Ч.2

С.23-26




11.




Вадим Скомаровський.

«Щиглик».

«Козубок».

«Любий вітре –вітровію»


  • вміє визначити настрій персонажа;

  • будує невеликий твір-розповідь на основі прочитаного;

  • характеризує головного героя твору;

  • малює словесно картини на основі прочитаного.


В.О.Науменко

Ч.2

С.26-29




12.



Ганна Чубач.

«Роса».

«Ласий кіт Івашко».

«Щось собі гуляє».


  • користується прийомами розвитку темпу читання вголос;

  • виявляє ставлення до прочитаного, до героїв твору;

  • розігрують сцену за змістом вірша.




В.О.Науменко

Ч.2

С.29-32










Ганна Чубач.

«У лісочку на пеньочку».

«Хвалько».

  • визначає настрій твору;

  • виразно,з інтонацією читає вірш;

  • визначає кількість дійових осіб твору;

  • характеризує персонажів у вірші;

  • висловлює оцінні судження;

  • знає твори поетеси.




В.О.Науменко.

ч..2

С.32-34




13.




Анатолій Костецький.

«Починається весна»

«Рибалка –дивак»

«Не хочу»

«Осінній клен»

  • має уявлення про поета і його творчість;

  • визначає настрій твору;

  • описує картини на основі прочитаного та власного досвіду;

  • бере участь в інсценізації прочитаного твору;

  • малює картину, описану автором.

В.О.Науменко

Ч.2

С.35-38




14.




Урок позакласного читання.

Цікавий світ навколо тебе.

  • користується прийомами розвитку темпу читання вголос;

  • читає вголос правильно, свідомо, плавно цілими словами;

  • виявляє розуміння цілісного змісту твору, користується найпростішими інтонаційними засобами виразності, правильно інтонує кінець речення, регулює темп і силу голосу.

П.Ч. С.,53-59




15.




Анатолій Камінчук.

«Останній листочок»

«Баба Віхола»,

«Стало біло-біло»,

«Ведмежі сни»,

«Котики вербові»,

«Береза розвивається»,

«Ремез»

  • має уявлення про поета і його творчість ;

  • знаходить засоби художньої виразності;

  • вміє порівнювати героїв твору, знаходить спільні і відмінні ознаки;

  • малює малюнок на основі прочитаного;

  • складає невеличкий твір-опис

В.О.Науменко

Ч.2

с.39-43




16.




Тамара Коломієць.

«Нагідка».

«Вітрисько»

  • виразно читає вірш напам’ять;

  • будує невеличкий твір-міркування;

  • бере участь в інсценізації прочитаного твору;

  • вміє читати в особах;

  • висловлює оцінні судження щодо героя твору.

В.О.Науменко

Ч.2

с.47-48










Тамара Коломієць

«Біле поле полотняне»

« На галяві».

«Лічилка – небувалиця».





  • малює малюнок,що виник в уяві, прочитавши твір;

  • передає емоції персонажів.



В.О.Науменко

Ч.2

с.48-51




17.




Ігор Січовик.

«Віддячила».

«Хитра киця»

  • визначає тему і основну думку твору;

  • називає ознаки вірша як жанру;

  • характеризує персонажів твору словами тексту;

  • розрізняє вірші за емоційною тональністю.

В.О.Науменко

Ч.2

с.54-58




18.




Урок позакласного читання.

Україно, ясен мій цвіте.

  • користується прийомами розвитку темпу читання вголос;

  • читає вголос правильно, свідомо, плавно цілими словами;

  • виявляє розуміння цілісного змісту твору, користується найпростішими інтонаційними засобами виразності, правильно інтонує кінець речення, регулює темп і силу голосу.




П.Ч., С.38-43




19.




Іван Світличний.

«Півень – горлопан».

«Слухала лисичка солов’я»

  • виразно читає вірш;

  • називає ознаки вірша як жанру;

  • виявляє ставлення автора до зображуваного;

  • висловлює оцінні судження щодо прочитаного.

В.О.Науменко

Ч.2

С.59-61










Оповідання. ( 33 год)










20.




Олександр Копиленко.

«Хоробре кошеня».

«Птиця гавкає».

  • має уявлення про письменника і його творчість;

  • визначає тему твору;

  • виявляє ставлення автора до зображуваного;

  • вміє характеризувати дійових осіб;

  • переказує зміст уривків.


В.О.Науменко

Ч.2

С.62-65




21.




Юрій Старостенко.

«Смілива зозулька».

«Хто винен?"

  • самостійно готується до виразного читання;

  • характеризує головного персонажа твору;

  • визначає настрій оповідання;

  • описує героя за малюнком;

  • доводить,що прочитаний твір – казка.


В.О.Науменко

Ч.2

С.66-68




22-23.




Микола Трублаїні.

«Тико і Волохан».

«Хвиля напасниця».

  • виразно читає оповідання;

  • називає персонажів оповідання;

  • складає план оповідання,використовує його для переказу тексту;

  • формулює запитання до тексту оповідання;

  • характеризує персонажів оповідання;

  • висловлює своє ставлення до героїв твору.

В.О.Науменко

Ч.2

С.68-72





24.




Урок позакласного читання.

А вже весна, а вже красна.




  • користується прийомами розвитку темпу читання вголос;

  • читає вголос правильно, свідомо, плавно цілими словами;

  • виявляє розуміння цілісного змісту твору, користується найпростішими інтонаційними засобами виразності, правильно інтонує кінець речення, регулює темп і силу голосу

П.Ч. С.92-98





25.




Василь Сухомлинський.

«Вічна тополя».

  • чітко читає слова з дотриманням орфоепічних норм;

  • має уявлення про письменника та його творчість;

  • знаходить в тексті засоби художньої виразності;

  • формулює запитання до тексту;

  • висловлює власні оцінні судження щодо прочитаного




В.О.Науменко

Ч.2

С.72-73





26.




Василь Сухомлинський.

«Які вони бідні».

  • читає цілими словами;

  • знаходить в тексті засоби художньої виразності;

  • передає голосом красу почутого;

  • уміє визначати основну думку тексту;

  • вміє читати в особах.



В.О.Науменко

Ч.2

С.74-75





27.




Василь Сухомлинський.

«Верба – мов дівчина золотокоса».

«Де беруться срібні павутинки».


  • читає виразно,розуміє, що може пояснити значення слів;

  • знаходить в тексті яскраві образні слова;

  • переказує зміст оповідання за малюнковим планом;

  • висловлює оцінні судження щодо прочитаних творів;

  • складає казку на задану тему.


В.О.Науменко

Ч.2

С.75-77





28.




Віра Артамонова.

«Ясенок»


  • виразно читає в особах;

  • називає персонажів твору;

  • визначає характер персонажа;

  • висловлює елементарні оцінні судження характеру персонажа.



В.О.Науменко

Ч.2

С.78-79





29.




Віра Артамонова.

«Котикова казка»

  • називає персонажів твору;

  • уміє розпізнавати і знаходити в тексті яскраві образні слова;

  • складає опис персонажа;

  • переказує зміст оповідання близько до тексту;

  • знаходить в тексті діалог;

  • читає виразно в особах.

В.О.Науменко

Ч.2

с.79-80




30.




Володимир Сенцовський.
«Привези мені,тату,сонце».

«Зірка».

  • називає персонажів оповідання;

  • читає в особах;

  • розуміє запитання учителя;

  • знаходить в тексті яскраві образні слова ,вирази;

  • складає казку на задану тему;

  • уміє аналізувати мовлення і вчинки героїв;

  • порівнює описи в віршах та оповіданнях.

В.О.Науменко

Ч.2

с.81-85




31.




Володимир Сенцовський.

«Бабусин онучок».

  • правильно називає твір (прізвище письменника , .назву твору)

  • знаходить в тексті описи, яскраві образні слова;

  • визначає основну думку оповідання.



В.О.Науменко

Ч.2

С.85-87




32.




Урок позакласного читання.

Я хочу сказати своє слово.

  • користується прийомами розвитку темпу читання вголос;

  • читає вголос правильно, свідомо, плавно цілими словами;

  • виявляє розуміння цілісного змісту твору, користується найпростішими інтонаційними засобами виразності, правильно інтонує кінець речення, регулює темп і силу голосу.

П.Ч.с.114-121




33-34.




Олег Буцень.

«Настуська-вередуська».

  • вміє пояснити смисл заголовка (за допомогою вчителя);

  • висловлює власні міркування щодо можливого розвитку подій;

  • визначає основну думку оповідання;

  • дає оцінні судження поведінці головних осіб;

  • складає план оповідання;

  • добирає прислів’я , яке б закінчувало оповідання;

  • переказує текст.

В.О.Науменко

Ч.2

С.88-92




35.




Андрій М”ястківський.

«Мудра голка».

  • розрізняє оповідання за найпростішими жанровими ознаками;

  • правильно називає персонажів оповідання;

  • визначає головну думку твору;

  • читає оповідання в особах.




В.О.Науменко

Ч.2

С.93-94




36.




Андрій М”ястківський.

«Пустотливий дощик».

  • розрізняє казку за найпростішими жанровими ознаками;

  • читає казку в особах;

  • уміє визначати рими у творі.

В.О.Науменко

Ч.2

С.94-95




37.




Андрій М”ястківський.

«Став лелека журавлем».

  • регулює темп читання, силу голосу ( за допомогою учителя);

  • пояснює зображувальні можливості художнього слова як засобу створення художнього образу;

  • знаходить в тексті уривок на задану тему;

  • складає казку на задану тему

В.О.Науменко

Ч.2

С.95-97




38.




В.Струтинський.

«Жива казка».


  • пояснює назву казки, висловлює свої припущення;

  • пояснює значення виділених слів , виразів;

  • описує малюнок словами тексту;

  • знаходить в тексті описи.

О.Я.Савченко

2ч.,

С.104




39.




Урок позакласного читання.

У колі рідної сім’ї.

  • користується прийомами розвитку темпу читання вголос;

  • читає вголос правильно, свідомо, плавно цілими словами;

  • виявляє розуміння цілісного змісту твору, користується найпростішими інтонаційними засобами виразності, правильно інтонує кінець речення, регулює темп і силу голосу.



П.Ч. с .43-53




40.




В.Струтинський.

«Сідайте , будь-ласка».
Підсумковий урок за темою.

  • розуміє авторське ставлення до персонажів твору;

  • висловлює оцінні судження щодо поведінки персонажів твору;

  • переказує текст за малюнковим планом

О.Я.Савченко

2ч.,

С.55




41.




Д.Білоус.

«Звертання».

Загадка.

  • виразно читає вірш;

  • розрізняє вірші за емоційним зображенням;

  • регулює темп читання , силу голосу.




О.Я.Савченко

1ч.,

С.27




42.




Г.Бойко.

«Як невдаха виступав»

«Швидко відповів»

«Виступайченко»

«Хлопчик Ох»

  • читає виразно,інтонаційно вірш;

  • вміє охарактеризувати героїв твору;

  • висловлює оцінні судження щодо художніх образів;

  • вміє відшукати у вірші риму.

Додаток 1.




43.




П.Глазовий.

«Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші».


  • вміє читати діалог в особах;

  • вміє аналізувати текст;

  • висловлює оцінні судження щодо поведінки дійових осіб.

О.Я.Савченко

2ч.,

С.114




44.




Анатолій Григорук.

«З курми лягай, з півнями вставай».

  • виразно читає цілими словами;

  • пояснює заголовок тексту;

  • вміє застосувати у своєму мовленні прислів’я з прочитаних творів;

  • уміє аналізувати вчинки дійових осіб.

В.О.Науменко

Ч.2

С.104-106




45.




Урок позакласного читання.

Твій друг – книга.

  • користується прийомами розвитку темпу читання вголос;

  • читає вголос правильно, свідомо, плавно цілими словами;

виявляє розуміння цілісного змісту твору,

  • користується найпростішими інтонаційними засобами виразності, правильно інтонує кінець речення, регулює темп і силу голосу.

П.Ч. с.59-62




46.




Т.Коломієць.

«Диваки», «Дідів обід».

- читає текст мовчки;

- виразно читає вголос.

О.Я.Савченко

2 ч.,с.36-37,с.41




47.




Іван Сенченко.

«Рукавичка і струмочок».

  • Має уявлення про автора і його творчість;

  • виразно читає текст;

  • уміє знаходити в тексті яскраві вирази;

  • характеризує персонажів твору;

  • висловлює оцінні судження.



В.О.Науменко

Ч.2

С.106




48.




Всеволод Нестайко.

« Як ми літали в космос»

  • називає персонажів твору;

  • самостійно знаходить в тексті абзаци за певними ознаками;

  • уміє визначати в тексті структурні елементи;

  • уміє аналізувати вчинки і мотиви поведінки дійових осіб.




В.О.Науменко

Ч.2

С.107-108




49.




ВасильЧухліб.

« Вітер і Вихор».

  • виразно читає казку;

  • знаходить у тексті уривки, що відповідають малюнкам;

  • читає казку в особах;

  • добирає слова , близькі за значенням;

  • порівнює дії героїв казки.

В.О.Науменко

Ч.2

С.114-116




50.




Василь Чухліб.

« Туманець»

  • уміє розпізнавати і знаходити в тексті яскраві образні слова;

  • виразно читає текст;

  • пояснює , що літературна казка – це авторський твір;

  • уміє придумувати словесні картини.

В.О.Науменко

Ч.2

С.117










Василь Чухліб.

« Заячий холодок»

  • виразно читає казку;

  • уміє аналізувати вчинки, мотиви поведінки дійових осіб;

  • знаходить в тексті найважливіші слова і речення, що характеризують певні якості дійових осіб;

  • формулює запитання до окремих абзаців та тексту загалом.

В.О.Науменко

Ч.2

С.118-119




51.




Урок позакласного читання.

Мамине свято.

  • користується прийомами розвитку темпу читання вголос;

  • читає вголос правильно, свідомо, плавно цілими словами;

виявляє розуміння цілісного змісту

твору,

  • користується найпростішими інтонаційними засобами виразності, правильно інтонує кінець речення, регулює темп і силу голосу

П.Ч. с.108-114.




52.




В.Самійленко.

«Вечірня пісня»

«Найдорожча перлина»

Акростих.

Підсумок за темою.

  • інтонаційно читає вірш;

  • має уявлення про «акровірш»;

  • порівнює прочитані вірші, визначає спільні і відмінні риси;

  • виразно читає вірш напам’ять.

Додаток 2.










Зі світової скарбниці.

( 2 год)







53.




Брати Грімм.

«Лис і Кіт».

  • пояснює , що літературна казка – це авторський твір;

  • визначає,правильно називає героїв казки про тварин;

  • розповідає про домінуючі риси їх характеру;

  • переказує казку.



В.О.Науменко

Ч.2

С.133-135




54.




Ганс Крістіан Андерсен.

«Принцеса на горошині».

  • має уявлення про письменника та його творчість;

  • розповідає про домінуючі риси їх характерів;

  • переказує казку близько до тексту.

В.О.Науменко

Ч.2

С.135-137







поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Українські билини (збірка) українські билини (збірка) Передмова
Якась дивна тема, — здивується юний літературознавець. — Хіба існують українські билини?

Урок засвоєння нових знань. Література рідного краю Форма уроку:...
Обладнання: портрет Василя Слапчука; збірка «Як довго ця війна тривала»; епіграфи

Керівництво практикою
Практика студентів є невід’ємною складовою частиною продовження процесу підготовки спеціалістів в університеті І проводиться на підприємствах,...

Тема. Поетична світлиця. Т. Г. Шевченко «Садок вишневий коло хати…»
Сьогодні ми поринемо у світ творчості Т. Г. Шевченка, відвідаємо поетичну світлицю

Г. Сковорода «Всякому місту звичай І права» (№10), збірка «Сад божественних пісень» (30 пісень)
«Всякому місту звичай І права» (№10), збірка «Сад божественних пісень» (30 пісень)

Культура Нового часу
Тенденції культурного розвитку, започатковані епо­хою Відродження, знайшли своє продовження у XVII ст. Водночас виникли й інші соціально-історичні...

Ліна костенко (Народилася в 1930 році)
Поетична зоря Ліни Костенко разом з творами Дмитра Пав-личка освітила дорогу в літературу цілій когорті молодих та­лантів, які відтоді...

Черкаський обласний інститут післядиплом
Збірка розробок занять, свят, розваг для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів

Література >Зарубіжна література
Збірка “Листя трави, її провідні теми й мотиви. Звернення до вільного вірша (верлібру)

Урок концерт. Драма кохання у творчості І. Я. Франка збірка «Зів’яле листя»
Схвалено І рекомендовано науково – методичною радою відділу освіти Білоцерківської райдержадміністрації ( Протокол №3від 27. 12....



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка