Пошук по сайту


Уроку Тема уроку

Уроку Тема уроку

Структура уроку

Тема уроку

Мета уроку

Головна істина (основна думка уроку, сформульована чітко і конкретно, одним реченням, звернена особисто до учня, а не до групи загалом)

Біблійна основа:

  • Історія з Біблії;

  • Додаткові місця з Біблії;

  • Золотий вірш

Наочність та обладнання (аудіо-візуальна техніка, малюнки, матеріали для творчості (альбом, фарби, олівці, клей, ножиці, шаблони і т.д.), таблиці, схеми, карти, фланелограф – тобто усе, що вчитель використовує під час уроку)

Додатки до уроку (схеми розмальовок, поробок, ілюстрації золотого вірша, т.і.)

Словник понять, термінів і словосполучень (нові слова, складні для розуміння дітьми, відповідно до віку дітей – імена, географічні назви, біблійна термінологія, абстрактні поняття…)

На допомогу вчителеві (додаткова інформація з біблійних словників, довідників, енциклопедій і т.д. до біблійної основи):

  • Коментарі, тлумачення до біблійної розповіді;

  • Діючі особи (головні та другорядні, інформація про них);

  • Географічна довідка;

  • Історична довідка (час, період);

  • Культурні особливості того часу (обряди, традиції, побут, звичаї…)

Використана література (автор, назва, видавництво, рік видання, сторінки)

ХІД УРОКУ

І. Вступна частина (створити сприятливу атмосферу в класі)

  1. Привітання (*запропонуйте можливі варіанти) /звернути увагу на нових дітей/

  2. Початкова молитва (*запропонуйте можливі варіанти)

  3. Пісня/гра

ІІ. Основна частина

  1. Повторення теми попереднього уроку (перевірка домашнього завдання)

*Запропонуйте методи для повторення вивченого уроку

  1. Виклад нової теми:

  • Зацікавлення (розробити)

  • Біблійна розповідь (скласти план розвитку подій або викласти в тезах)

  • Запитання (на запам’ятовування, розуміння, застосування, оцінка) //Хто? Що? Де? Коли? Чому? Як, яким чином? Навіщо? Для чого? Обґрунтуйте… Поясніть… Назвіть… Порівняйте… Проаналізуйте… //

  • Застосування (Як біблійну істину можна використати у житті дитини? Що варто робити кожній людині? і дитині зокрема?) /навести свідчення, змоделювати життєві ситуації, практичні завдання, які допоможуть дитині не тільки запам’ятати головну істину уроку, але й усвідомити її та вміти застосувати у власному житті)

  • Золотий вірш (*вкажіть метод вивчення золотого вірша: опис та додаток-наочність). //Можлива заміна вірша на ваш розсуд.//

  1. Час творчості – вкажіть можливі варіанти закріплення теми уроку (поробка, гра, сценка, пісня, використання кулінарних виробів, конкурси, загадки, ребуси, кросворди, настільні ігри, малювання, …)

ІІІ. Підсумкова частина

  1. Підведення підсумків уроків (вчитель робить короткий висновок та оцінювання учнів через бали, підбадьорення, похвала, заохочення, …)

  2. Домашнє завдання

  3. Молитва з участю дітей.

  4. Прощання

Вступну та підсумкову частину розробляти за бажанням вчителя.

ІV. Додатки (схеми, зразки, опис гри, виробу)

  • Пісні

  • Ілюстрації

  • Виріб

  • Гра

  • Листок-роздруківка для учня з темою і домашнім завданням

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок розвитку мовлення в 10 класі Тема уроку
Тема уроку: Підготовка до написання твору-роздуму на морально-етичну тему за біблійною притчею «Блудний син»

Уроку Тема уроку
Розділ І. Художня культура україни від найдавніших часів до кінця ХVІ ст. (3 год.)Тема І. Образотворче мистецтво (1 год.)

Тема уроку
Мета уроку. Розкрити особливості процесу десталінізації в Україні та його суть

Уроку, да та Тема / підтема уроку
Розпитувати з метою роз’яснення І уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Тема уроку
Мета уроку: удосконалювати вміння складати І розігрувати діалоги на професійну тему до запропонованої ситуації спілкування

Уроку Тема уроку
Вавилонська вежа”. Біблійне пояснення виникнення різних мов на землі, символічне значення образу Вавилонської вежі

Уроку: вивчення нового матеріалу Жанр уроку
Тема: «Усеперемагаючий голос любові» (Урок позакласного читання. В. Шекспір «Ромео та Джульєтта»)

Уроку Тема уроку
Йде осінь по землі царівна. Вступ до розділу «Цікава книга природи». «Перший подих осені» (за Алевтиною Волковою)

Проектно-конструкторська модель уроку літератури
Тема уроку за програмою: Ф. Достоєвський. «Злочин І кара». Еволюція образу Раскольнікова І розвінчання теорії сильної особистості,...

Проектно-конструкторська модель уроку зарубіжної літератури
Тема уроку за програмою : Ф. М. Достоєвський. «Злочин І кара». Система образів роману, значення І символіка його назви



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка