Пошук по сайту


Результати олімпіади з української мови талітератури у 2016/17 н р. Дата проведення: 11 грудня Місце проведення: Сокальська зш І-ІІІ ст. №4

Результати олімпіади з української мови талітератури у 2016/17 н р. Дата проведення: 11 грудня Місце проведення: Сокальська зш І-ІІІ ст. №4

РЕЗУЛЬТАТИ ОЛІМПІАДИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТАЛІТЕРАТУРИ У 2016/17 н.р.

Дата проведення: 11 грудня

Місце проведення: Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №4

8 клас



Прізвище, ім’я


Навчальний

Заклад

Прізвище, ініціали учителя


Зайняте місце за рішенням журі

1

Рак Яна Андріївна

Сокальська гімназія ім. Олега Романіва

Кушіль М.В.

І

2

Петринка Христина Андріївна

Сокальська СШІі-ІІІ ст. №3

Бурлаковська Н.В.

ІІ

3

Литвин Христина Романівна

Борятинський НВК «ЗШ І-ІІІ ст.-дитячий садок»

Душак Н.М.

ІІ

4

Яніцька Оксана Петрівна

Ільковицький НВК «ЗШ І-ІІІ ст.-дитячий садок»

Гарасимчук Л.В.

ІІІ

5

Собчук Софія Романівна

Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №5

Грачова Н.М.

ІІІ

6.

Перегінець Анастасія Віталіївна

Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №5

Грачова Н.М.

ІІІ

9 клас




Прізвище, ім’я


Навчальний

Заклад

Прізвище, ініціали учителя


Зайняте місце за рішенням журі

1

Волошин Юлія Юріївна

Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №5

Грачова Н.М.

І

2

Стрембіцька Олександра

Сокальська гімназія імені Олега Романіва

Мулька І.М.

ІІ

3

Яремчук Ангеліна Сергіївна

Великомостівська ЗШ І-ІІІ ст.

Гладка О.М.

ІІ

4

Мигасюк Олена Мирославівна

Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №2

Наливайко О.Є.

ІІІ

5

Гримаш Павло Олександрович

Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №5

Грачова Н.М.

ІІІ

6

Джуріч Наталія

Поторицька ЗШ І-ІІІ ст.

Семенюк О.М.

ІІІ



10 клас



Прізвище, ім’я


Навчальний

Заклад

Прізвище, ініціали учителя


Зайняте місце за рішенням журі

1

Собчук Петро Романович

Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №5

Грачова Н.М.

І

2

Мартинюк Назарій

Лучицький НВК «ЗШ І-ІІІ ст.-дитячий садок»

Войтюк А.Б.

ІІ

3

Паськевич Вікторія

Сокальська СШ І-ІІІ ст.№3

Федчина Б.Б.

ІІ

4

Дмитрів Марта Ігорівна

Забузька ЗШ І-ІІІ ст.

Ткачук А.С.

ІІІ

5

Ващук Наталія Олегівна

Поторицька ЗШ І-ІІІ ст.

Семенюк О.М.

ІІІ


Завдання районної олімпіади із зарубіжної літератури 2016-2017 н.р.

  1. клас

І. Дайте чітку і лаконічну відповідь на запитання…(1 б.).

1. Назвіть найвідоміші священні книги людства.________________________________________________

2. Які роди літератури ви знаєте?___________________________________________________________

3. Із яких частин складається Біблія?__________________________________________________________

4. Із скількох сур складається Коран?________________________________________________________

5. Які народи створювали античну культуру?__________________________________________________

6.Назвіть відомі вам твори Вергілія(2-3)______________________________________________________

7.Назвіть епізоди «Енеїди» Вергілія, що нагадують «Іліаду» та «Одіссею» Гомера.___________________

_______________________________________________________________________________________

8.Про який пам’ятник розповідається в поезії Горація «До Мельпомени».

______________________________________________________________________________________

9. Хто з античних поетів і в якій поезії зобразив чотири покоління людей?

______________________________________________________________________________________

10.Хто такий Меценат і що означає слово «меценат»?

______________________________________________________________________________________

ІІ. Теорія літератури. (2б.)

  1. Що таке Біблія? З яких частин вона складається?_______________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

  1. Дайте визначення поняттю «всесвітній літературний процес»._____________________________

___________________________________________________________________________________

  1. Дайте визначення поняттю «літертурний напрям "._______________________________________

____________________________________________________________________________________

ІІІ. 1. Встановіть відповідність між назвою священної книги та її героями. (4б.)

Священна книга

1 «Веди»

2 «Старий Заповіт»

3 «Новий Заповіт»

4 «Коран»

Герой 1-

А Каїн 2 -

Б цар Ірод 3 -

В Муса 4 -

Г Автанділ Д Агні

2.Установіть відповідність між назвою священної книги та цитатою. (4б.)

1 «Веди» 1 -

2 «Старий Заповіт» 2 -

3 «Новий Заповіт» 3 -

4 «Коран 4 -

А «Сурія, прудкий їздець! Ти нам світло приносиш, сяєвом небо сповняєш!»

Б «В ім»я Аллаха всемилостивого, всемилосердного».

В «І був вечір, і був ранок, день перший».

Г «Аргонавти наближались до Греції і тішились думкою, що незабаром пристануть до Іолка…»

Д «І як сіяв, упало зерно одне край дороги, і налетіли пташки, і його повидзьбували».

3.Установіть відповідність між твором та героями. (4б.)

Твір

1 «Іліада» 1 -

2 «Енеїда» 2 -

3 «Прометей закутий» 3 -

4 «Старий Заповіт»

4 -

Герої

А Влада, Сила, Гефест

Б Каїн, Авель

В Анхіз, Юнона

Г Ахілл, Гектор

Д Мельпомена


IV. Прочитайте і виконайте завдання.

1.Назвіть священну книгу та релігію за поданим уривком: (4б.)

А «Ясного … до вас викликаю, господаря люду, ми його хвалимо в гімнах, жертвоприношення даємо, він же на світі держить все створіння й богів усіх вічних.»

Б «Земля ж була пуста й порожня та й темрява була над безоднею, а дух Божий ширяв над водами. І сказав … :»Нехай буде світло!».

В «В одного чоловіка було два сини. Молодший з них сказав батькові:» Тату, дай мені ту частину маєтку, що мені припадає».

Г «Ім’ям Аллаха Милостивого, Милосердного!...Лише тобі поклоняємося , … веди нас шляхом прямим…»

А _____________________________________

Б______________________________________

В______________________________________

Г__________________________________________

2. Визначте назву біблійного оповідання та героя, якому належить репліка: (4б.)

А « Не знаю. Хіба я сторож брата мого?»

Б « Тату, дай мені ту частину маєтку, що мені належить…»

В « Скільки то наймитів у мого батька мають …а я тут з голоду вмираю … піду до батька мого і скажу…»

Г «принесіть найкращу одіж, одягніть його, дайте йому на руку перстень і сандалі на ноги…приведіть годоване теля і заріжте…»

А ________________________________________________________________________

Б_________________________________________________________________________

В________________________________________________________________________

Г________________________________________________________________________
V. Виконайте одне із завдань до 5-6-ти речень. (3 б.)

1.Назвіть основні мотиви творчості римських поетів «золотої доби».

2.Яка роль римських поетів «золотої доби» в розвитку світової літератури?

VІ. Виконайте творче завдання (на вибір). (6б.)

1.«Вогонь Прометея не згас!Він розпалив багаття серед нас!» (Прометеї сьогодення)

2.Чи можна назвати світ, який створив Бог, прекрасним і досконалим? Відповідь аргументуйте.

Завдання районної олімпіади із зарубіжної літератури 2016-2017 н.р.

9 клас

І. Дайте чітку і лаконічну відповідь на запитання…(1 б.).

1. Що означає слово «бароко»?__________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

2. Укажіть, у яких видах мистецтва, окрім літератури виявилося мистецтво бароко.

_____________________________________________________________________________________

3. Назвіть характерні особливості поетики бароко._________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Де відбувається дія драми Кальдерона «Життя – це сон»?_________________________________

_____________________________________________________________________________________

5. Що означає слово «хорнада»?________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

6.Філософська основа класицизму. Назвіть її теоретиків.____________________________________

____________________________________________________________________________________

7.Кого і чому вважають французьким Арістотелем?________________________________________

_____________________________________________________________________________________

8.Схарактеризуйте «високі жанри» літератури класицизму.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.Що унаслідував класицизм від античності?______________________________________________

_____________________________________________________________________________________

10.Яких вчителів наймає пан Журден і навіщо вони йому потрібні?

____________________________________________________________________________________

ІІ. Теорія літератури. (2б.)

1.Дайте визначення поняттю «філософська повість»________________________________________

_____________________________________________________________________________________

2.Назвати головні жанрові ознаки філософської повісті._____________________________________

_____________________________________________________________________________________

3.Дайте визначення поеми як літературного терміну._______________________________________

____________________________________________________________________________________

ІІІ. Установіть відповідність між репліками та персонажами, яким вони належать. (4б.)

Герой

1 Журден А -

2 Мефістофель Б -

3 Сехизмундо В -

4 Сент-Ів Г -

5 Фауст

Репліки

А «Ох, я нещасний! Ох, я безталанний!

Боже правий, змилостися,

Заміни на ласку гнів!

Все життя – це лиш сновиддя,

А сновиддя – це тільки сон».

Б «Що? Коли я кажу: Ніколь, принеси мені мої пантофлі та подай мені мого нічного ковпака», - то це – проза?».

В «Я тої сили часть, що робить лиш добро, бажаючи лиш злого».

Г « О, мій коханий, смерть покарала мене за мою нестійкість; але я помираю заспокоєна, бо знаю, що ви вільні. Я кохала вас, зраджуючи, й кохаю вас, прощаючись з вами навіки».


2. Установіть відповідність між назвою твору та його жанром. (4б.)

Твір

1 «Міщанаи-шляхтич» 1 -

2 «Життя – це сон» 2 -

3 «Фауст» 3 -

4 «Простак» 4 -

Жанр твору

А філософська повість

Б трагедія

В комедія

Г народна драма

Д п’єса

3. Установіть відповідність між назвою твору та головною проблемою, яка порушується в ньому. (4б.)

Назва твору

1. Мольєр «Міщанин-шляхтич» 1 -

2. Кальдерон «Життя –це сон» 2 -

3. Вольтер «Простак» 3 -

4. Гете «Фауст» 4 -

Проблема, яка порушується у творі

А Згубний вплив суспільства на « природну людину». Перемога людини над злом.

Б Трагічний хаос життя, неможливість протистояння долі і небажання миритися з цим;гірке розчарування.

В Викриття людей, які прагнуть якнайкраще влаштуватися у суспільстві, збагатитися за рахунок інших.

Г Боротьба за людську гідність кожної особистості, на її право на самовизначення в житті, звільнення від духовних,етичних соціальних пут середньовіччя.

IV. Прочитайте і виконайте завдання. (4б.)

1. Визначте автора, назву твору та літературного героя, якому належить репліка:

А «Твоїй дочці потрібен чоловік до пари: для неї чесний, заможний, гарний на вроду хлопець багато кращий від будь – якого шляхтянчика – жебрака та потвори».

Б «Та зрозумій, не в насолодах діло. В стражданнях радощі відчути я готов,

Утіху – в розпачі, в ненависті – любов».

В «Мені бути вам дружиною! Ах, любий, коханий, це ім’я, це щастя, ця винагорода не для мене; я помираю, і я варта цього!»

Г «Пробачте, пане! Я не для зневаги, А з легковажності наказ порушив. Будь розумніший я, не звався б …».

А ______________________________________________________________________________

Б_______________________________________________________________________________

В_______________________________________________________________________________

Г_______________________________________________________________________________

2. Визначте автора, назву твору та літературного героя, якому належить репліка: (4б.)

А « Що ж, Телль, життя тобі я подарую, Дотримаю я лицарського слова…»

Б «Я – заперечення усього! Бо всяка річ, що постає, Кінець кінцем нічим стає, І жодна річ буття не гідна. А все, що ви звете гріхом, Чи згубою, чи просто злом, – Ото моя стихія рідна».

В «Я все життя не йшов, а гнав. І брав з нальоту кожну насолоду,

Кидав, що стало не в догоду, А що пручалося, пускав»

Г « в Англії це ім’я за мною залишилося, бо я завжди говорю щиро те, що думаю, і роблю все, що хочу».

А ______________________________________________________________________________

Б_______________________________________________________________________________

В_______________________________________________________________________________

Г_______________________________________________________________________________

V. Виконайте одне із завдань до 5-6-ти речень. (3 б.)

1.Що таке правило трьох єдностей? Назвіть визначальні роси класицизму.

2.Яку роль у комедії «Міщанин - шляхтич» відіграє художня деталь?

VІ. Виконайте творче завдання (на вибір). (6б.)

1. Чи винен Фауст в трагедії Маргарити?

2.«Якщо б я був Фаустом, то в чому шукав би смисл життя?


Завдання районної олімпіади із зарубіжної літератури 2016-2017 н.р.

  1. клас

І. Дайте чітку і лаконічну відповідь на запитання…(1 б.).

1. Які жанри реалістичного роману позначили його «золоту добу» у дев’ятнадцятому столітті?

__________________________________________________________________________________

2. Справжнє ім’я Стендаля.__________________________________________________________

3. Який підзаголовок містить роман Стендаля «Червоне і чорне»?__________________________

4. В яких містах Франції відбуваються події роману Стендаля «Червоне і чорне»?

__________________________________________________________________________________

5. Визначте жанр твору Стендаля «Червоне і чорне»._____________________________________

6.В яких військових походах брав участь Стендаль?_____________________________________

__________________________________________________________________________________

7. Які соціальні групи населення представлені в романі Стендаля «Червоне і чорне»?

__________________________________________________________________________________

8. Який роман Бальзака став приводом для листування з Евеліною Ганською?

__________________________________________________________________________________

9.Як Гобсек характеризував життя?____________________________________________________

___________________________________________________________________________________

10.Назвати «двійників» Раскольнікова_________________________________________________

__________________________________________________________________________________

ІІ. Теорія літератури. (2б.)

1.Назвати жанрові різновиди роману.__________________________________________________

__________________________________________________________________________________

2.Дайте визначення поняттю "реалізм" як літературному напрямку.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Дайте визначення поняттю “поліфонія” як літературному терміну.______________________

_________________________________________________________________________________

ІІІ. 1.Установіть відповідність між твором та місцем, де розпочинаються події. (4б.)

Твір

1 «Червоне і чорне»

2 « Гобсек»

3 «Злочин і кара»

4 « Пригоди Олівера Твіста»
Місце дії

А Лондон 1 -

Б Париж 2 -

В Вер’єр 3 -

Г Петербург 4 -

Д Москва

2.Установіть відповідність між твором та його характеристикою. (4б.)

Твір

1 «Злочин і кара» 1 -

2 «Пригоди Олівера Твіста» 2 -

3 «Гобсек» 3 -

4 «Червоне і чорне» 4 -


Характеристика

А розповідь у розповіді

Б дослідження психології героя

В опис природи виконує фабульне завдання

Г роман-виховання, реалістичне зображення життя і нереалістичний кінець

Д філософський поліфонічний роман

3. Установіть відповідність між цитатою і героєм роману Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста». (4б.)

Цитата

1. « Я такий самотній!».

2. «Та це ж знахідка, а не хлопець! Уявляю собі, як він чиститиме кишені…»

3. «Знову ці очі!»

4. « А чи страшно тобі! Чи тремтиш ти в цю мить, сер?»

Герой

А Сайкс 1 - Б Тобі Крекіт 2 -

В Олівер Твіст 3 -

Г Бамбл 4 -

Д Фейгін

IV. Прочитайте і виконайте завдання. (2б.)

1.Визначте автора, назву твору та літературних героїв, про яких йдеться в поданому уривку:

А.«…. висока й ставна жінка, свого часу славилась, як подейкують тут, у горах, першою красунею на весь край. У її зовнішності та ході було щось юне й простодушне. Наївна грація, сповнена невинності й жвавості, мабуть, могла б зачарувати парижанина м´якою прихованою палкістю. Але якби … знала, що може справити таке враження, вона б згоріла від сорому. Кокетство ніколи не торкалося її серця.»

Б."Він бував у вищому світі тільки заради того, щоб підтримувати свої зв´язки. Він був щасливий, що, ревно захищаючи інтереси віконтеси де Гранльє, показав і свій хист, інакше-бо він ризикував втратити свою контору, бо в душі не був справжнім адвокатом» .

В. «Чи були в нього родичі, друзі? Був він багатий чи бідний? Ніхто б не міг відповісти на ці запитання. Я ніколи не бачив у нього Грошей. Його багатство зберігалося, мабуть, у банківських склепах. Він сам стягав гроші по векселях, бігаючи по всьому Парижу на своїх сухих, як у оленя, ногах. А втім, він був мученик своєї обережності».

Г.«… її чорне волосся вибивалося густими кучерями з-під гарненької шовкової косинки, недбало зав´язаної вузлом на голові, як у креолок, її постіль була безладно розкидана, певно, від неспокійного сну. Художник дорого заплатив би, щоб побути хоч кілька хвилин ранком у спальні моєї боржниці»

А._______________________________________________________________________

Б._______________________________________________________________________

В._______________________________________________________________________

Г._______________________________________________________________________

2. Визначте автора, назву твору та літературних героїв, про яких йдеться в поданому уривку:

А. «Це була дівчина, яку злидні примушували працювати, не розгинаючи спини; вона, мабуть, походила з якоїсь чесної фермерської родини, на обличчі в неї були веснянки, які бувають здебільшого у сільських дівчат. Від неї віяло доброчесністю».

Б. «Він зовсім замкнувся в собі, мов черепаха у своїй шкаралупі, і навіть обличчя служниці, яка повинна була йому прислужувати і заглядала іноді в його кімнату, викликало в нього приплив жовчі і конвульсії. Так буває у деяких мономанів, що занадто на чомусь зосередилися».

В. «Вони любили навіть її ходу, оглядалися, щоб подивитись їй вслід, як вона йде, і хвалили її, хвалили її навіть за те, що вона така маленька, та вже й не знали, за що ще похвалити. До неї навіть ходили лікуватись».

Г. «Який чудовий доказ могутності одягу подав малий [...] ! Ще хвилину тому, загорнутий у ковдру, він міг бути і сином вельможі, і сином жебрака; найвисокопоставленіша людина навряд чи зуміла б визначити його суспільний стан».

А._______________________________________________________________________

Б._______________________________________________________________________

В._______________________________________________________________________

Г._______________________________________________________________________

V. Виконайте одне із завдань до 5-6-ти речень. (3 б.)

1.Висловіть свої судження про теорію сильної особистості, «надлюдини» та її розвінчання в романі Ф. Достоєвського «Злочин і кара».

2. Розкрийте символіку назви роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара», зазначте співвідношення у творі «злочину» і «кари».

VІ. Виконайте творче завдання . (6б.)

1. Протистояння сил добра і зла в романі Ч.Діккенса «Пригоди Олівера Твіста»

2.Як ви розумієте вислів Оноре де Бальзака: « Гроші набирають вагу тоді, коли зникають почуття»?


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Положення про Всеукраїнську учнівську інтернет-олімпіаду з української мови І літератури-2016
Це Положення визначає порядок організації та проведення Всеукраїнської учнівської інтернет-олімпіади з української мови І літератури-2016...

Методичні рекомендації щодо проведення ІІI етапу Всеукраїнської учнівської...
У ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури беруть участь учні 8-11класів. Олімпіада проводиться...

Рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури у 2011/2012...

Березанська загальноосвітня школа І ііі ступенів
Про порядок закінчення 2011-2012 навчального року та проведення державної підсумкової атестації державній підсумковій атестації підлягали...

Протокол проведення ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської...
Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури 2013/2014 н р

Методичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської...
Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки І психології: І етапу – у жовтні, ІІ етапу – в листопаді-грудні 2011 року, ІІІ етапу...

Україна відділ освіти олександрійської районної державної адміністрації наказ
«Про організацію та проведення І ііі етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад І турнірів у 2016/2017 навчальному році» та згідно...

Нака з
Про результати участі краматорських школярів в інтерактивних інтелектуальних конкурсах у 2014-2015 н р та проведення їх у 2015-2016...

Методичні рекомендації щодо проведення І та ІІ етапів Всеукраїнської...
Відповідно до вимог чинного Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових І спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти...

«актуальні проблеми країнознавчої науки» 15-16 грудня 2015 року м. Луцьк інформаційний лист
Конференція відбудеться 15–16 грудня 2015 р. Форма проведення конференції – заочна



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка