Пошук по сайту


10 клас Контрольна робота №2 Література 70-90-их років ХІХ ст. Творчість Івана Карпенка-Карого, Михайла Старицького, Івана Франка, Бориса Грінченка

10 клас Контрольна робота №2 Література 70-90-их років ХІХ ст. Творчість Івана Карпенка-Карого, Михайла Старицького, Івана Франка, Бориса Грінченка

10 клас

Контрольна робота №2
Література 70-90-их років ХІХ ст.

Творчість Івана Карпенка-Карого, Михайла Старицького, Івана Франка, Бориса Грінченка


  1. Історія професійного українського Театру корифеїв розпочалася з постановки драми


А «За двома зайцями» Михайла Старицького

Б «Сватання на Гончарівці» Григорія Квітки-Основ’яненка

В «Украдене щастя» Івана Франка

Г «Наталка Полтавка» Івана Котляревського

Д «Хазяїн» Івана Карпенка-Карого


  1. За жанрово-змістовим визначенням твір М.Старицького «Облога Буші» - це


А психологічна новела

Б історична трагікомедія

В науково-фантастичне оповідання

Г історико-пригодницька повість

Д соціально-побутова повість


  1. Факт багаторічного клопотання Карпа Тобілевича з метою документально відновити втрачене предками дворянство покладений в основу драматичного твору І.Карпенка-Карого


А «Сава Чалий»

Б «Хазяїн»

В «Мартин Боруля»

Г «Сто тисяч»

Д «Бондарівна»


  1. До якого виду лірики належить збірка І.Франка «Зів’яле листя»?


А психологічно-особистісної

Б історичної

В громадянської

Г філософської

Д пейзажної

  1. «Народе мій, замучений, розбитий, мов паралітик той на роздорожжу, людським презирством. Ніби струпом, вкритий!» - так звертається


А Єгошуа до єврейського народу

Б Мойсей до єврейського народу

В Авірон до гебреїв

Г Іван Франко до українського народу

Д Датан до єврейського народу



  1. «Він більше працював, ніж жив», - так сказав М.Чернявський про



А Бориса Грінченка

Б Івана Франка

В Івана Карпенка-Карого

Г Панаса Мирного

Д Михайла Старицького


  1. Зазначити перешкоди, які стояли на шляху розвитку нового українського театру


  1. Визначити, яким віршованим розміром написано сюжетну частину поеми І.Франка «Мойсей»


9. З’ясувати, що символізує вирубування мачухою калини в оповіданні Б.Грінченка «Каторжна»

Високий рівень
Написати міні-судження за однією із запропонованих тем:
А Прагнення народу до національної самостійності, до волі в поемі І.Франка «Мойсей».

Б Смішна та людина, яка соромиться бути собою (За трагікомедією І Карпенка-Карого «Мартин Боруля»).

10 клас

Контрольна робота №3

Українська література 10-их років ХХ ст.

Творчість Михайла Коцюбинського, Ольги Кобиляннської,

Василя Стефаника


  1. За видовою належністю новела М.Коцюбинського «Intermezzo» є


А соціально-побутовою

Б філософсько-медитативною

В соціально-психологічною

Г лірико-імпресіоністичною

Д сенсаційною


  1. Уперше зустрівши Івана, героїня повісті М.Коцюбинського «Тіні забутих предків» Марічка


А почала битися з ним

Б дражнила його

В подарувала йому сопілку

Г пригостила цукеркою

Д погрожувала покликати старшого брата


  1. Слова «Як не будеш мати землі, то не зможемо побратися!» (повість О.Кобилянської «Земля») належать


А Саві

Б Анні

В Михайлові

Г Рахірі

Д Петрові


  1. Символом розпачу від прощання з рідним краєм у новелі В.Стефаника «Камінний хрест» є


А хрест

Б танець

В камінь

Г горб

Д дорога


  1. Установити відповідність між назвами творів та літературними течіями




  1. «Intermezzo» А реалізм

М.Коцюбинського Б класицизм

2 «Камінний хрест» В експресіонізм

В.Стефаника Г імпресіонізм

Д символізм


  1. Під час похорону Івана (у фінальній сцені «Тіні забутих предків») гуцули


А невтішно тужать за ним

Б влаштовують бійку

В Судять Юру й Палагну

Г влаштовують танок

Д виганяють злих духів


  1. Порівняти ставлення Михайла й Сави до землі та праці (за повістю О.Кобилянської «Земля»)



  1. Визначити кульмінацію новели В.Стефаника «Камінний хрест»



  1. Які фантастичні вірування вплинули на формування характеру головного героя повісті М.Коцюбинського «Тіні забутих предків» Івана Палійчука?


Високий рівень
Написати міні-судження за однією із запропонованих тем:
А Духовне відродження людини на лоні природи (За новелою М.Коцюбинського «Intermezzo»).

Б суспільне й особисте, любов і страждання, добро і зло в повісті О.Кобилянської «Земля».


10 клас
Контрольна робота №4

Українська література 10-их років ХХ ст.

Творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся, Володимира Винниченка


  1. Слова «Так, я буду крізь сльози сміятись, серед лиха співати пісні…» з поезії Лесі Українки


А «Все-все покинуть, до тебе полинуть…»

Б «Хвиля»

В «І все-таки до тебе думка лине…»

Г «Contra spem spero!»

Д «І ти колись боролась, мов Ізраїль…»


  1. «Лісову пісню» Лесі Українки було створено на грунті


А української історії

Б античної міфології

В українського фольклору

Г біблійної міфології

Д філософських трактатів


  1. Блакитна Панна (за однойменним віршем М.Вороного) – це образ


А України

Б Весни

В Свободи

Г Революції

Д Вічності


  1. Історія короткого кохання, що зародилося між молодим революціонером і панною, - тема твору


А В.Стефаника «Камінний хрест»

Б В.Винниченка «Момент»

В Лесі Українки «Лісова пісня»

Г М.Вороного «Блакитна панна»

Д В.Винниченка «Гріх»

  1. Твір Олександра Олеся «По дорозі в казку» за жанром – це


А драматична поема

Б сонет

В ліро-епічна поема

Г ідилія

Д драматичний етюд

  1. Хто й про кого з персонажів твору Лесі Українки «Лісова пісня» сказав: «…не можеш ти своїм життям до себе дорівнятись»?



  1. Яку течію модернізму в українській літературі започаткував В.Винниченко?



  1. Про який «момент» ідеться в одноіменній новелі В.Винниченка?


9. Які проблеми порушує Леся Українка в драмі-феєрії «Лісова пісня»

Високий рівень
Написати міні-судження за однією із запропонованих тем:
А «Лісова пісня» Лесі Українки – органічне переплетення життя двох світів: природи й людини.

Б Любов дає людині шанс на щастя (За творчістю В.Винниченка).

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

“Творчість Михайла Старицького І тенденції розвитку українського...
Запрошуємо Вас до участі у Всеукраїнській науковій конференції “Творчість Михайла Старицького І тенденції розвитку українського письменства...

9 клас – історія України Контрольна робота №1 культурне життя на...
Укажіть, навчальні заклади якого типу набули поширення в Україні в першій половині ХІХ ст

Робоча навчальна програма педагогічна творчість галузь знань
Педагогічна творчість. Програма навчальної дисципліни. – К. Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011. – 26 с

Творчість Івана Величковського
Серед багатьох білих плям на карті історії старожитнього українського письменства особливу увагу дослідників має привернути література...

Уроку Контрольна робота
«Контрольна робота. Героїчне минуле у літературі. Вальтер Скотт. „Айвенго”» (7-й клас)

Типик української Католицької Церкви
Вересня зачаття св. Івана Хрестителя 49 27 вересня представлення св апостола Івана Богослова 49

Івана Франка «Мойсей»
Франка. Ця поема – наче айсберг: читач бачить текст, як маленьку вершину, а вся велич І могутність поетової ідеї схована «у водах»...

Львівський національний університет імені Івана Франка
Для участі у ІХ міжнародних Чичерінських читаннях до 1 червня 2015 року необхідно надіслати на адресу

Контрольна робота №4 Світова література – 7 клас Пригоди та фантастика
Установіть відповідність між предметом, знайденим ліліпутами у Гуллівера, та його описом

Література (5 клас) Тема: Контрольна робота на тему «Природа І людина»
Листячко перешіптувалося, ніч заглядала у віконце, хмари бігали одна за одною – це…



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка