Пошук по сайту


Урок на тему «Творчість Тараса Шевченка у поєднанні з математикою»

Урок на тему «Творчість Тараса Шевченка у поєднанні з математикою»

Інтегрований урок на тему «Творчість Тараса Шевченка у поєднанні з математикою»

Ця вічна тема – вічний наш урок…

Урок – це дзеркало культури, інтелекту, ерудиції і вмінь учителя. Для учнів – це сходинка вгору, збагачення знань.

Учителі-методисти ЗОШ І-ІІІ ст.№4 м.Чернівці Скорик Катерина Адамівна (українська література), Цуркан Марія Іванівна (математика) провели інтегрований урок на тему «Творчість Тараса Шевченка у поєднанні з математикою», присвячений 200-річчю від дня народження Великого Кобзаря.

Математика – точна наука, українська література – вид мистецтва. Все-таки література не може обійтися без чисел, а в математику, мабуть, потрібно привнести трохи поезії.

Учителі вдало і цікаво добирали матеріал, приклади, задачі були безпосередньо пов’язані з біографією Тараса Шевченка. Наприклад, знайти число 3/5 якого дорівнює 1500. Відповідь: 2500.

Учитель літератури запитує:

-          Як це число пов’язане з біографією Шевченка?

(Саме стільки грошей заплачено за викуп поета з кріпацтва).

 Учитель математики. Задача.

  Потяг проходить відстань між двома містами за 6 годин зі швидкістю 68 км/год. Велосипедист проїхав цього шляху. Швидкість велосипедиста 17 км/год. Скільки часу затратить велосипедист? (3 години).

 Учитель літератури.

 Це була не просто задача. У відповіді ви одержали число 3, що відповідає кількості букв у назві наступного вірша, який ви почуєте. Що за поезія?

(Учениця декламує вірш «Сон» («На панщині пшеницю жала…»)

Цікавими були хвилини творчості.

Учні «позичили» перший рядок вірша Тараса Шевченка «Мені тринадцятий минало»… і спробували написати свою поезію (можна було змінювати слово «тринадцять» на одинадцять, дванадцять відповідно до віку).

 Ось вони:

 Мені вже одинадцятий минув,

у житті чогось я досягнув:

У класі я хороший математик,

Хай заздрить мій молодший братик!

Отак!

Чифурко Ігор

Мені вже одинадцятий минає,

я на акордеоні добре граю.

Ягнят ніколи я не пас,

бо в Україні інший час.

Чоботар Микола

Гарне декламування продемонстрували учні в «Калейдоскопі улюблених поезій».

Глибокі знання з математики і української літератури виявили шестикласники в грі «Ерудит», в якій чергувалися запитання то з одного, то з іншого предмета.

Дирекція школи і колеги схвально відгукнулись про інтегрований урок Цуркан М.І. і Скорик К.А.

Учні також сказали своє слово.

Брухальський Олександр: «Такого цікавого уроку у нас ще не було. Я навіть не уявляв, що можна об’єднати разом математику і українську літературу. Ми всі дізнались чимало нового з обох предметів»

Гнатюк Богдан: «Я в захопленні від уроку. Переді мною постав такий Шевченко, якого я ще не знав. Дуже цікавими були завдання з математики, пов’язані з біографією Кобзаря».

Маковійчук Андрій: «Такі уроки спонукають думати, співпереживати, швидко орієнтуватися в матеріалі з української літератури і математики. Я в захопленні від побаченого і почутого»








поділитися в соціальних мережах



Схожі:

«Ідея соборності України: творчість Тараса Шевченка; народ, суспільство,...

Інтернет джерела про Тараса Шевченка
Енцеклопедія життя І творчості Тараса Шевченка [Електронний ресурс] : Web-сайт. Режим доступу

Тараса Шевченка Кафедра методології та методів соціологічних досліджень...
«Політологія» філософського факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка»

Завдання ІІ етапу ІІ міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської...
Напишіть твір-мініатюру (обсяг: 0,5 – 1 сторінка) за темою «Про що я хотів би попросити Тараса Шевченка?»

Використання творів Тараса Шевченка на заняттях у дошкільному навчальному закладі
У статті розкрито сучасні методи І прийоми, які допомагають малюкам краще сприймати, вивчати І засвоювати творчість Т. Г. Шевченка....

Релігійний чинник у геополітичних устремліннях еліт україни в добу...
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, протокол №11 від 26 червня 2009 року

Iду душею до Тараса (Моє ставлення до Тараса Шевченка)
Так звучить вiрш Дмитра Павличка "До Франка", але цi слова вiдтворюють I моє ставлення до Т. Г. Шевченка

«Художній світ Тараса Шевченка — світ етичної моралі й моральної...
Завдання фінального етапу І міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

Реферат на тему: “Рання творчість Т. Г. Шевченка”
У 1844-1845 рр. її поставив аматорський гурток при Медико-хірургічній академії в Петербурзі. У 1844р вийшло друге видання "Кобзаря"....

Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття…
Мета уроку: усвідомлення учнями феномену Великого Кобзаря, актуальності його творчості; пробудження національної свідомості; узагальнення...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка