Пошук по сайту


9 клас Із літератури романтизму. Творчість Г. Гейне, Дж. Байрона, А. Міцкевича

9 клас Із літератури романтизму. Творчість Г. Гейне, Дж. Байрона, А. Міцкевича

9 клас Із літератури романтизму. Творчість Г. Гейне, Дж. Байрона, А.Міцкевича
Варіант 1
РІВЕНЬ І-ІІ
1. Новий тип літературного героя, створений Байроном, — це:
а) розчарований бунтівний індивідуаліст; б) борець із соціальною несправедливістю;
в) закоханий ліричний герой.
2. Який твір Байрона належить до циклу «східних поем»?
а) «Корсар»; б) «Паломництво ЧайльдТарольда»; в) «Дон Жуан».
3. Відомості про Мазепу Байрон узяв із:
а) українських літописів; б) праці Вольтера; в) творів Міцкевича.
4. Яка тема є провідною в ліриці Байрона:
а) філософські роздуми про сенс буття; б) нерозділеного кохання;
в) «світової скорботи» та втечі від дійсності?
5. Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:
а) історичну постать; б) романтичного героя; в) героя фольклорних творів.
6. В молоді роки Мазепа служив пажем при дворі:
а) шведського короля; б) російського царя; в) польського короля.
7. Інша назва поеми «Дзяди»:
а) «Спогади»; б) «Роздуми»; в) «Поминки». 8«Книга пісень» Г.Гейне складається з: а) 4 розділів; б) 5 розділів; в) 6 розділів 9. Яка тема є провідною в «Кримських сонетах» Міцкевича:
а) боротьба Криму за незалежність; б) єдність природи і людини;
в) зображення екзотичної природи півострова?
10. Що символізує фонтан у сонеті «Бахчисарай»:
а) сльози; б) печаль; в) вічність?
11. Які засоби виразності використані у рядках із поезії А. Міцкевича «Чи то не погляд твій, в печалі, у жалі, Сліди повипікав огненною сльозою?»:
а) метафора; б) порівняння; в) гіпербола?
12. Що дало назву твору А.Міцкевича «Дзяди»:
а) слово, придумане автором; б) ім’я головного героя; в) обряд?
РІВЕНЬ ІІІ
1. Яка головна риса романтизму як художнього напряму? 2. У якому творі Г. Гейне яскраво виявилися фольклорні мотиви? 3. У чому полягають особливості зображення ліричного героя у поезії Дж.Байрона? 4. Назвіть найвідоміших представників романтизму в літературі. РІВЕНЬ ІV Зробіть аналіз сонету А. Міцкевича «Буря» Стерно тріщить, роздерто парус, вітер віє,
Стривожена команда, помпи скреготання,
Кодола з рук матроса вирвана остання,
Кривавий захід сонця зводить всі надії.

Реве звитягу шторм, по водяних вершинах,
Що піднялися в крутоверті навіженій,
До корабля прямує смерті лютий геній, –
Так лиш іде жовнір через ворожі стіни.

Хтось друзів обійма в передчутті прощання,
Там замертво лягли, там руки заломили,
Той мріє в молитвáх од смерті захиститись.

І тільки подорожній, що таїв мовчання,
Гадає: “Щасний той, хто вже утратив сили,
Хто Бога не забув і має з ким проститись”.

9 клас Із літератури романтизму. Творчість Г. Гейне, Дж. Байрона,

А. Міцкевича
Варіант 2
РІВЕНЬ І-ІІ
1. Байрон брав участь у національно-визвольній боротьбі:
а) поляків; б) греків; в) іспанців.
2. На думку Дж. Байрона,головною рисою Прометея є:
а) гуманізм; б) терпіння; в) дух бунтарства.
3. За жанром поема Дж. Байрона «Мазепа» є:
а) епічна поема; б) лірична поема; в) монолог-сповідь.
4. «Байронічним» називають:
а) героя, розчарованого в принадах світу; б) героя-тираноборця; в) героя-коханця.
5. Поема «Мазепа» побудована у формі спогадів:
а) невідомого польського шляхтича; б) Карла XII; в) Мазепи.
6. Кохану Мазепи звали:
а) Марія; б) Тереза; в) Амалія.
7. Головного героя III частини «Дзядів» звали:
а) Густавом; б) Конрадом; в) Адамом.
8. Польський романтизм був започаткований Міцкевичем у:
а) «Кримських сонетах»; б) «Баладах і романсах»; в) поемі «Дзяди».
9. Основна ідея циклу А.Міцкевича «Кримські сонети»:
а) замилування природою Криму;
б) ностальгія за батьківщиною; в) оспівування кохання до жінки.
10. Яка ознака є конкретним втіленням романтизму в «Кримських сонетах»:
а) герой-«пілігрим»; б) сонетна форма; в) образи природи Криму?
11. Які засоби виразності використані у рядках із поезії А. Міцкевича «Гарему то фонтан. Сльоза його перлова Спадає по сльозі і промовля щомить »:
а) епітет; б) порівняння; в) гіпербола?
12. Колорит мусульманського сходу відтворено у сонеті:
а) «Акерманські степи»;
б) «Вигляд гір із степів Козлова»; в) «Бахчисарай».
РІВЕНЬ ІІІ 1. Які  суспільно-політичні події вплинули на зародження романтизму? 2. Яку країну згадує А.Міцкевич у вірші «Пілігрим»? 3. Яка роль пейзажу в поетичному циклі А.Міцкевича «Кримські сонети»? 4. Дайте визначення романтизму як літературному напряму. Назвіть представників романтизму у різних галузях мистецтва.
РІВЕНЬ ІV Зробіть аналіз сонету А. Міцкевича «АЮДАГ»

Люблю дивитись я із Аюдагу скелі,
Як спінені вали біжать йому до ніг
Рядами чорними - чи, ніби срібний сніг,
На сонці виграють, мов райдуги веселі.

Штурмують мілину вони у буйнім хмелі,
Немов морських потвор іде страшний набіг;
Здобудуть - і назад одходить військо їх,
Корали й перли нам лишивши на тарелі.

Твоя подоба це, поете молодий!
Так грізних пристрастей бушує буревій;
Та ліру ти підняв - і в серці супокій.

Навала відійшла по довгій обороні,

Безсмертні лиш пісні зронивши в час погоні.
За них віки тобі вінком прикрасять скроні.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок-дослідження; створення проекту
Міцкевича цікаві та важливі для сучасної української молоді, що залучається до європейської культури, осмислити особливості романтизму...

Адам Міцкевич. «Кримські сонети». Тл: сонет Мета
Мета: поглибити знання учнів про творчість видатного польського поета Адама Міцкевича; показати тісний зв'язок А. Міцкевича з Україною;...

Тема Особливості романтизму як художнього напряму, його естетичні...
Умкою епохи; ознайомити учнів з представниками романтизму у різних видах мистецтва; розвивати вміння учнів готувати літературні повідомлення...

Маніфест романтизму
У 1827 Гюго пише драму "Кромвель" І в передмові до неї викладає принципи романтизму. Ця передмова, згодом охарактеризована істориком...

Уроку за програмою : В. Гюго як центральна постать літератури французького романтизму
Тема уроку за програмою : В. Гюго як центральна постать літератури французького романтизму

Підсумки тижня української мови та літератури в кз «хнвк №24»
Тараса Шевченка.). Особливою змістовністю, інформативністю, естетичністю відзначалися роботи результат пошуково-дослідницької діяльності...

Уроку
В. Гюго вважається центральною постаттю літератури французького романтизму, усвідомлять необхідність планувати своє майбутнє І спробують...

Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича...
...

На сайт 5 клас Українська література Урок-конкурс „Мій улюблений вид фольклору
Усна народна творчість; формувати навики виразного читання та почуття гордості за наш народ

10 клас Контрольна робота №2 Література 70-90-их років ХІХ ст. Творчість...
Творчість Івана Карпенка-Карого, Михайла Старицького, Івана Франка, Бориса Грінченка



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка