Пошук по сайту


Уроків. Тема Розділ

Уроків. Тема Розділ

Зарубіжна література
При вивченні зарубіжної літератури пропонуємо скористатися таблицею, у якій дано посилання на літературні та інші джерела, що допоможуть учителю підготуватися до уроків.


Тема

Розділ

Джерела

Вступ

Оригінал і переклад. Види перекладів.

Клименко Ж.В. Науково-методичний лекторій «Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах загальноосвітньої школи» / Жанна Клименко // Всесвітня література в школах України. – 2015.
Первак О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури / О. Первак, С. Бояршинова, Т. Сорочинська //Всесвітня література в школах України. – 2015. – № 7–8.
Первак О. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури/ О. Первак // Всесвітня література в школах України. – 2015. – № 7–8.
Таранік-Ткачук К. Орієнтовне планування уроків, 7 клас / Катерина Таранік-Ткачук // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 7–8.
Тіхоненко С. О. Орієнтовне планування уроків для 7 класу. Уроки № 1–2 / Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України». – 2015. – № 7–8.
Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – 332 с.
Ніколенко О. М. Оригінал і переклад / Ольга Ніколенко // Зарубіжна література в школах України. – 2014. – № 12. – С. 8–9.
Пітерська О. В Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів / Олена Пітерська // Світова література. – 2015. – № 15–16.
Чернуха О. Порівняння оригіналу й перекладу як мотивація до читання творів світової літератури / О. Чернуха // Всесвітня література в школах України. – 2014. – № 5.
Час читати [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

https://sites.google.com/site/citajmo/programi-z-literaturi/dla-7-klasu

Билини і балади

Билина як жанр. «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник»

Гривачова А. Цикл уроків за темою «Билини і балади» / Аліса Гривачова // Світова література. – 2015. – № 15–16.
Ніколенко О. Билина як жанр давньоруської літератури. Матеріали для уроків зарубіжної літератури за новою програмою / Ольга Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 7–8.
Пихнівська Н. Билина – балада фольклорна – балада літературна. Урок узагальнення знань / Наталія Пихнівська // Всесвітня література в школах України. – 2013. – № 4.
Тіхоненко С. О. Орієнтовне планування уроків для 7 класу. Уроки № 3–4 / Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України». – 2015. – № 9.
Симакова Л. Русские былины в школьном изучении: культурологический аспект. Методические рекомендации к урокам / Лидия Симакова // Всесвітня література в сучасній школі. – 2014. – №7–8. – С. 52–55.
Билина як жанр давньоруської літератури. Поетичне відображення історії в билинах. Оновні цикли билин // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 16–21.
Юсипович І. Давньоруські билини. Уроки світової літератури / Ірина Юсипович // Всесвітня література в сучасній школі. – 2013. – №7–8. – С. 40–44.
Юсипович І. В. Конспект уроку на тему «Ілля Муромець – улюблений билинний богатир. Аналіз билини «Ілля Муромець і Соловей Розбійник» [Електронний ресурс]./ І. Юсипович. – Режим доступу:

http://school.xvatit.com/index.php?title
Наша хрестоматія: «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник» // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 7–8.
Давньоруські билини . Ілля Муромець та Соловей Розбійник [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

https://docs.google.com/document/d/1t18ASjm-G7_UGhUFbZjm2heBXyPGXKTg_s0nQyuNCB0/edit?pli=1




Фольклорні балади. «Король Лір і його дочки»

Тіхомірова О. Моральні уроки в баладі «Король Лір та його дочки» / Оксана Тіхомірова // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 7–8.
Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 22–24.
Наша хрестоматія: «Король Лір і його дочки» // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 7 –8.





«Як Робін Гуд став розбійником», «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном»

Ніколенко О. Балада як жанр фольклору і літератури. Матеріали для уроків зарубіжної літератури за новою програмою, 7 клас / Ольга Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 9.
Фольклорні балади про Робіна Гуда. Історичне тло балад. Балада «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 25–27.
Станішевський І. В. Фольклорні балади про Робіна Гуда. Повні уроки [Електронний ресурс] / І. В. Станішевський, В. К. Величко, Н. В. Запорожець, К. Е. Хорошун – Режим доступу: http://school.xvatit.com/index.php?title
Фольклорні балади про Робін Гуда [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://www.ukrlit.vn.ua/partner/roksolana/t18b2.html
Наша хрестоматія: «Як Робін Гуд став розбійником» // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 7 –8.
Як Робін Гуд став розбійником [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://www.e-reading.club/chapter.php/1020050/2/Makspedden_-_Robin_Gud.html





Й. Ф. Шиллер. «Рукавичка»

Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 28–30.
Тіхомірова О. Балада у світовій літературі // Оксана Тіхомірова // Всесвітня література в сучасній школі. – 2014. – № 10. – С. 1 –14.
Наша хрестоматія: Й. Ф. Шиллер. «Рукавичка» // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. - № 9.
Йоганн Крістоф Фрідріх Шіллер. «Рукавичка». Утвердження самоцінності людського життя в баладі «Рукавичка». [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://school.xvatit.com/index.php?title





А. Міцкевич. «Світязь»

Ніколенко О. М. Система уроків за баладою А. Міцкевича «Світязь» / Ольга Ніколенко // Вивчення зарубіжної літератури. 7 клас. – Харків: Ранок, 2002. – С. 105 –108.
Сімакова Л. Балада А. Міцкевича «Світязь» у 7 класі / Лідія Сімакова // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. - № 9.
Тумаш В. «Різно про теє народ оповідає». Компаративний аналіз балад А. Міцкевича «Світязь» та О. Цинкаловського «Бій з ятаганами» / В. Тумаш // Всесвітня література в школах України. – 2014 – № 10.
А. Міцкевич «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі Міцкевича. Символічні образи, елементи фольклору у творі // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 33–37.
Наша хрестоматія: А. Міцкевич. «Світязь» // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 9.
Міцкевич А. Світязь. [Електронний ресурс] / Адам Міцкевич. – Режим доступу: http://www.soroka-tm.com.ua/page-menu_id-10-doc_id-342.html




Р. Л. Стівенсон«Вересовий трунок»

Ніколенко О. М. Система уроків за баладою Р. Л. Стівенсона «Вересовий трунок» / Ольга Ніколенко // Вивчення зарубіжної літератури. 7 клас. – Харків: Ранок, 2002. – С. 125–134.
Р.Л. Стівенсон «Вересовий трунок» як героїчна балада. Уславлення в ній подвигу пиктів у непримиренній боротьбі з іноземними загарбниками. Фольклорні елементи у творі // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 38–43.
Наша хрестоматія: Р. Л. Стівенсон. «Вересовий трунок» // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 9.
Роберт Льюїс Стівенсон. «Вересковий трунок». [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://school.xvatit.com/index.php?title
Стівенсон Р. Л. «Вересовий трунок» / Р. Л. Стівенсон [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://www.ukrlib.com.ua/books-zl/printthebookzl.php?id=385&bookid=1&sort=0


Історичне минуле в літературі

В. Скотт. «Айвенго»

Гальчанська Г. Лицарі XXI століття… чи схожі вони на Айвенго з роману Вальтера Скотта? Сценарій лицарського турніру. / Галина Гальчанська // Всесвітня література в школах України.. – 2014. – № 10.
Гнатюк М. І. Лицарський турнір (за романом Вальтера Скотта «Айвенго») /М. І. Гнатюк // Зарубіжна література в школах України». – 2014. – № 2. – С. 36–41.
Івасюк Н. Пафос людської гідності і блиск шляхетності. Урок за темою «Ровена і Ребекка – дві різні долі: за романом В. Скотта «Айвенго» / Ніна Івасюк // Всесвітня література в школах України. – 2014. – № 10.
Кашуба Є. Про лицарів говорять і сьогодні. Вальтер Скотт. «Айвенго». Система уроків за інтерактивною методикою, 7 клас / Євдокія Кашуба // Всесвітня література в сучасній школі. – 2014. – № 11. – С. 18–27.
Кущ О. Середньовічна Англія – у нашому класі. Сценарій виховного заходу / О. Кущ // Всесвітня література в школах України.  – 2014 – № 7–8.
Лукафейник Л. В. Ровена та Ребека – дві різні долі. За романом В. Скотта «Айвенго» / Л. В. Лукафейник // Зарубіжна література в школах України. – 2012. – № 12. – С. 46–47.
Мінаєва О. О. Чисте світло лицарства. Інтегрований урок світової літератури та англійської мови (компаративний аналіз творів В. Скотта «Айвенго» та М. В. Гоголя «Тарас Бульба») / О. О. Мінаєва, Ю. О. Паляничка // Зарубіжна література в школах України. – 2013. – № 10. – С. 48–51.
Ніколенко О. М. Система уроків за романом «Айвенго» В. Скотта / Ольга Ніколенко // Вивчення зарубіжної літератури. 7 клас. – Харків: Ранок, 2002. – С. 58 – 87.
Приходько Л. І. В. Скотт – М. Гоголь. Минуле й водночас сучасне. Літературний турнір / Л. І. Приходько // Зарубіжна література в школах України. – 2013. – №11. – С. 58–61.
Вальтер Скотт – «батько» історичного роману. Система уроків за романом «Айвенго» // Світова література: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 59–76.
Агаркова Т. В. Скотт роман «Айвенго» [Електронний ресурс] / Тетяна Агаркова. – Режим доступу:

http://www.teacherjournal.com.ua/multimedjnij-urok/9102-urok-vskott-roman-qajvengoq7-klas-zarubzhna-lteraturaagarkova-tetyana-volodimirvna.html
Миценко С. Сторінками роману В. Скотта «Айвенго». Розробка уроку для 7 класу у вигляді літературного турніру / С. Миценко. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://osvita.ua/school/lessons_summary/in_lit/12191/
Станішевський І. В. Тематичне оцінювання. В. Скотт «Айвенго». Повні уроки [Електронний ресурс] / І. В. Станішевський, В. К. Величко, Н. В. Запорожець, К. Е. Хорошун. – Режим доступу:

http://school.xvatit.com/index.php?title
Скотт. В. Айвенго [Електронний ресурс] / В. Скотт. – Режим доступу:

javalibre.com.ua/java-book/book/2924047





Друга світова війна у європейській поезії (К. І. Галчинський, А. Маргул-Шпербер, Б. Ш. Окуджава та ін.)

Лисиця Н. Коли гармати стріляли – музи не мовчали. Урок позакласного читання / Наталія Лисиця // Всесвітня література в сучасній школі. – 2014. – № 5 – С. 38–40.
Ніколенко О. Друга світова війна в європейській поезії / Ольга Ніколенко, Ольга Орлова// Всесвітня література в школах України. – 2014. – № 5.
Зображення трагедії Другої світової війни в європейській поезії (К. І. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», А. Маргул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд»)….// Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С.77–80.





В. Биков. «Альпійська балада»

Василь Биков «Альпійська балада». Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С.86–92.
Биков В. Альпійська баллада [Електронний ресурс]./ Василь Биков. – Режим доступу:

http://javalibre.com.ua/java-book/book/803

Духовне випробо випробовування

людини

Дж. Олдрідж. «Останній дюйм»

Буренко Н. «Їм обом потрібен час…». Дж. Олдрідж. «Останній дюйм». Своєрідність розв’язання проблеми батьків і дітей / Ніна Буренко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2014. – № 5. – С. 30–33.
Веремчук Г. Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм». Проблема батьків і дітей в оповіданні / Галина Веремчук // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 4. – С. 30–31.
Гузь О. О. Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей: Урок за оповіданням Джеймса Олдріджа «Останній дюйм» / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. – 2008. – № 3. – С. 34–36.
Карпенкіна Л. Г. Джеймс Олдрідж. Оповідання «Останній дюйм». Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей у творі /Л. Г.Карпенкіна // Зарубіжна література в школах України. – 2014. – № 4. – С. 57–59.
Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 94–99.
Хижняк О. «Ніколи не знаєш, на що ти здатний, доки не спробуєш». За оповіданням Дж. Олдріджа «Останній дюйм» / Ольга Хижняк // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 4. – С. 32–34.
Головей В. М. Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей [Електронний ресурс] / В. М. Головей. –– Режим доступу:

http://www.teacherjournal.com.ua/shkola/dlya-kerivnicztva-shkoli/12740-dzhejms-oldrdzh-qostannj-dyujmq.html
Іващенко Н. В. Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми [Електронний ресурс] / Н. В. Іващенко. –– Режим доступу:

http://metodportal.com/node/33531
Левченко Л. В. Джеймс Олдрідж «Останній дюйм» . Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей. Формування характеру Деві за надзвичайних обставин [Електронний ресурс] / Людмила Левченко. – Режим доступу:

http://osvita.ua/school/lessons_summary/in_lit/27845/
Олдрідж Дж. Останній дюйм / Дж. Олдрідж. –[Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://www.litmir.co/br/?b=80885




Р. Кіплінг. «Балада про Схід і Захід». «Якщо…»

Гергун Н. Редьярд Кіплінг. «Якщо…» / Н. Гергун // Зарубіжна література в школах України. – 2012. – № 3. – С. 41–43.
Гетьман О. Г. Поезія Редьярда Кіплінга. З досвіду вивчення вірша «Якщо…». / О. Г. Гетьман // Зарубіжна література в школах України. – 2011. – № 4. – С. 51–54.
Добровольська О. В. Протистояння і примирення у творі Редьярдa Кіплінга «Балада про Схід і Захід» / О. В. Добровольська // Зарубіжна література в школах України. – 2015. – № 3. – С. 57–58.
Комарова Т. Мистецтво бути Людиною. Урок-дослідження за творами Р. Кіплінга «Якщо…» та В. Сухомлинського «Листи до сина» / Таїсія Комарова // Всесвітня література в школах України. – 2014. – № 5.
Ніколенко О.М. «Я з вами жив заодно...» Р. Кіплінг. «Балада про Схід і Захід» / Ольга Ніколенко // Зарубіжна література в навчальних закладах. — 1998. — № 12. — С. 11-15.
Редьярд Кіплінг. «Балада про Схід і Захід». «Якщо…». Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 100–103.
Шедевр Редьярда Кіплінга «If» в перекладі Василя Стуса [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://h.ua/story/77710/
Кіплінґ Джозеф-Редьярд. Синові [Електронний ресурс] / Джозеф-Редьярд Кіплінг. – Режим доступу:

http://www.ukrlib.com.ua/books-zl/printthebookzl.php?id=203&bookid=3&sort=0

Дружба і кохання

О. С. Пушкін. «19 жовтня 1825 р.»

Примаченко Р. В. Історія одного класу. Сценарій усного журналу // Р. В. Примаченко / Зарубіжна література в школах України. – 2014. – № 2. – С. 9–13.
О. С. Пушкін. Дитинство і юність Пушкіна. «19 жовтня 1825 року» Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 111–119.





Шолом-Алейхем. «Пісня над піснями»

Конєва Т. Шолом-Алейхем, «Пісня над піснями» / Тетяна Конєва // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 6.
Шолом-Алейхем. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями». Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 120–125
Звєрєва Є. А.Євгенія Андріївна Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями». Біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей [Електронний ресурс] / Євгенія Звєрєва. – Режим доступу:

http://osvita.ua/school/lessons_summary/in_lit/44433/




О. Грін. «Пурпурові вітрила»

Ніколенко О. М. Система уроків за повістю «Пурпурові вітрила» О. Гріна / Ольга Ніколенко // Вивчення зарубіжної літератури. 7 клас. – Харків: Ранок, 2002. – С. 217–229.
О. Грін «Пурпурові вітрила». Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 126–137.
Грін О. Пурпурові вітрила [Електронний ресурс] / О. Грін. – – Режим доступу:

http://javalibre.com.ua/java-book/book/2917150





Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання (Р. Бернс, Г. Гейне, К. Симонов та ін.)

Світлий гімн коханню. Вірші зарубіжних поетів про дружбу й кохання (Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май…», К. М. Симонов «Жди мене…», А. Фет «Я прийшов до тебе, мила», П. де Ронсар «До того, як любов у світ прийшла»). Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 138–141.
Симонов К. Жди мене [Електронний ресурс] / К. Симонов. –– Режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=cE3w3NOZzT4

Літературний детектив

Детектив як жанр. Е. По. «Золотий жук»

Ніколенко О. М. Система уроків за творчістю Е. По. «Золотий жук» - особливості ідейно-художньої структури / Ольга Ніколенко // Вивчення зарубіжної літератури. 7 клас. – Харків: Ранок, 2002. – С. 164–176.
Сімакова Л. Вивчаємо твори детективного жанру / Лідія Сімакова // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. –№ 2. – С. 15–17.
Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Е. А. По – засновник жанру детективу у світовій літературі. Захопливий сюжет оповідання «Золотий жук». Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 146–153.
По Е. Золотий жук [Електронний ресурс] / Е. По. – Режим доступу:

http://www.ukrlib.com.ua/books-zl/printthebookzl.php?id=310&bookid=5&sort=0




А. Конан Дойл. «Пістрява стрічка», «Спілка рудих»

Горальська В. М. «Шерлок Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует». Урок вивчення оповідань Конан Дойла / В. М. Горальська // Зарубіжна література в школах України. – 2010. – № 2. – С. 46–48.
Грачова Н. М. «Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса» / Н. М. Грачова // Зарубіжна література в школах України. – 2014. – № 11. – С. 4–8.
Грачова Н. Товариство шанувальників Шерлока Холмса. Урок-засідання «англійського клубу» / Наталія Грачова // Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 3. – С. 9–14.
Гуцол В. П. Засідання детективного агентства. Літературна гра-вікторина за оповіданнями А. Конан Дойла «Пістрява стрічка», «Собака Баскервілів» / В. П. Гуцол // Зарубіжна література в школах України. – 2013. – № 12. – С. 62–64.
Каніболоцька О. А. Використання літературної гри в процесі вивчення світової літератури. На матеріалі оповідань Конан Дойла» / О. А. Каніболоцька // Зарубіжна література в школах України. – 2012. – № 3. – С. 36–38.
Ніколенко О. М. Система уроків за творчістю А. Конана Дойла / Ольга Ніколенко // Вивчення зарубіжної літератури. 7 клас. – Харків: Ранок, 2002. – С. 177–192.
Артур Конан Дойл і його оповідання. Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 154–60.
Шевченко С. В. Артур Конан Дойл – майстер детективу. Урок-гра «Поле чудес» / С. В. Шевченко // Зарубіжна література в школах України. – 2010. – № 3. – С. 51.
Дойл Артур Конан. Пригоди Шерлока Холмса [Електронний ресурс] / Артур Конан Дойл. – Режим доступу:

http://www.ae-lib.org.ua/texts/doyle__the_adventures_of_sherlock_holmes__ua.htm

Світова новела

Новела як літературний жанр. О. Генрі. «Дари волхвів», «Останній листок»

Бугай Л. М. Два уроки вивчення новели О. Генрі «Останній листок» / Л. М. Бугай // Зарубіжна література в школах України. – 2012. – № 3. – С. 30–34.
Гриців Г. Р. Шедевр художника Бермана. Комбінований урок за новелою О. Генрі «Останній листок» / Г. Р. Гриців // Зарубіжна література в школах України. – 2010. – № 12. – С. 42–43.
Курилович Н. П. Немає шедеврів, які загинули в забутті. Урок за новелою О. Генрі «Останній листок» / Н. П. Курилович // Зарубіжна література в школах України. – 2014. – № 3. – С. 37.
Марценюк Г. Веселі уроки моральності від О. Генрі / Галина Марценюк, Анатолій Ятищук // Всесвітня література в школах України. – 2014. – № 11.
Марчик О. Роль літератури у формуванні духовних цінностей людини. Проект-мультимедійна презентація (О. Генрі, Р. Кіплінг) / Олена Марчик// Всесвітня література в сучасній школі. – 2015. – № 4. – С. 35–36.
Ніколенко О. М. Великі пристрасті «маленьких» героїв О. Генрі / Ольга Ніколенко // Зарубіжна література в навчальних закладах. 2001. 5. С. 2428.
Ніколенко О. М. Система уроків за оповіданнями О. Генрі / Ольга Ніколенко // Вивчення зарубіжної літератури. 7 клас. – Харків: Ранок, 2002. – С. 241–249.
Олексієнко О. Д. Втілення в образі Бермана найкращих людських рис за новелою «Останній листок» О. Генрі. / О. Д. Олексієнко // Зарубіжна література в школах України. – 2013. – № 2. – С. 50–51.
О.Генрі. Оповідання. Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 161–172.
О. Генрі. Оповідання [Електронний ресурс] / О. Генрі. – Режим доступу:

http://www.ae-lib.org.ua/texts/ohenry__stories__ua.htm




Г. Уеллс. «Чарівна крамниця»

Гузь О. О. Шляхом діалогу розвивати аналітико-інтерпретаційні уміння та навички учнів, створювати власні смисли. Урок-осягнення художнього світу оповідання Г. Веллса «Чарівна крамниця» / Ольга Гузь // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2006. –№ 6. – С. 37–41.
Ніколенко О. М. Система уроків за оповіданням Г. Веллса «Чарівна крамниця» / Ольга Ніколенко // Вивчення зарубіжної літератури. 7 клас. – Харків: Ранок, 2002. – С. 193–200.
Г. Веллс і його оповідання «Чарівна крамниця». Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 173–178.
Крученова В. Урок-проект позакласного читання. Г. Веллс «Чарівна крамниця» [Електронний ресурс]./ В. Крученова. – Режим доступу:

https://kruchenova.wordpress.com/2013/12/21/
Уеллс Г. Чарівна крамниця [Електронний ресурс]./ Г. Уеллс. – Режим доступу:

http://www.ae-lib.org.ua/texts/wells__magic_shop__ua.htm




Р. Акутаґава. «Павутинка»

Рюноске Акутагава Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка». Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 179–183.
Рюноске Акутогава «Павутинка». Майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі. Філософський зміст твору. Підтекст. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://osvita.ua/school/lessons_summary/in_lit/44481/
Акутаґава Р. Павутинка [Електронний ресурс]. / Р. Акутаґава. – Режим доступу:

http://www.litmir.co/bd/?b=226499


Сучасна література

А. Азімов. «Фах»

Ніколенко О. М. Система уроків за повістю А. Азімова «Фах»/ Ольга Ніколенко // Вивчення зарубіжної літератури. 7 клас. – Харків: Ранок, 2002. – С. 200 –216.
Пітерська О. В. Цикл уроків за темою «Сучасна література. Я і світ» 7 клас / Олена Пітерська // Світова література. 2015. – № 13–14.
Айзек Азімов. «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства. Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 186–194.
Азімов А. Фах [Електронний ресурс] / А. Азімов. – Режим доступу: http://javalibre.com.ua/java-book/book/1574




Д. В. Джонс. «Мандрівний Замок Хаула»

Пітерська О. В. Цикл уроків за темою «Сучасна література. Я і світ» 7 клас / Олена Пітерська // Світова література. 2015. – № 13–14.
Джонс Д. В. Мандрівний Замок Хаула / Д. В.Джонс. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://www.e-reading.club/book.php?book=1037737




К. Функе. «Чорнильне серце»

Пітерська О. В. Цикл уроків за темою «Сучасна література. Я і світ» 7 клас / Олена Пітерська // Світова література. 2015. – № 13–14.
Корнелія Функе. «Чорнильне серце». Система уроків // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 195–203


Додаткове читання




Галуша О. . Опоетизований голос століть. Урок за твором О. С. Пушкіна «Пісня про віщого Олега» / О. Галуша // Всесвітня література в школах України. – 2013. – № 4.
Журило І. М. Вивчаємо роман Чарльза Діккенса «Пригоди Олівера Твіста» / І. М. Журило // Зарубіжна література в школах України. – 2014. – № 10. – С. 50–53.
Клімова Т. В. Вивчаємо твір Рувіма Фраєрмана «Дикий собака Динго, або Повість про перше кохання / Т. В. Клімова // Зарубіжна література в школах України. – 2015. – № 2. – С. 44–46.
Павлунь А. П. Джек Лондон — співець сильних і благородних Почуттів. Урок додаткового читання за повістю «Біле Ікло» А. П. Павлунь // Зарубіжна література в школах України. – 2009. – № 5. – С. 40–42.
Петричко І. З. Система уроків вивчення оповідання М. Шолохова «Доля людини / І. З. Петричко // Зарубіжна література в школах України. – 2013. – № 4. – С. 54–59.
Соломка Л. А. Урок з вивчення повісті Б. Васильєва «А зорі тут тихі…» / Л. А. Соломка // Зарубіжна література в школах України. – 2013. – № 5. – С. 58–61.
Позакласне читання. Чи може нездара стати успішною людиною? (За оповіданням А. Гавальди «35 кіло надії») // Світова література. 7 клас: конспекти уроків / [під керівництвом О. А. Бондаренко, О. О. Чмигової] – Київ: Шкільний світ, 2015. – С. 204–206.






поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Розділ організація контрольно-аналітичної діяльності
Аналіз розкладу уроків та занять варіативної частини навчального плану на І семестр

Уроку Тема уроку
Розділ І. Художня культура україни від найдавніших часів до кінця ХVІ ст. (3 год.)Тема І. Образотворче мистецтво (1 год.)

Конспекти уроків
Тема. Загальні відомості про українську національну кухню. Раціональне харчування

Трендові функції збуту І життєвих циклів продукції розділ 4
Розділ Оцінка внутрішнього І зовнішнього середовища організації за умов обраної стратегії її розвитку

Рідна мова плани-конспекти уроків 9 клас
Текст як поняття лінгвістики тексту. Змістова цілісність тексту (тема, підтеми, головна думка тексту)

План. Вступ. Розділ Причини виникнення та розвиток терористичних...
Розділ Терористичні організації сучасності: нова методика та організаційні структури

1. Неметалічні елементи та їх сполуки 6 Тема Металічні елементи та їх сполуки 47
К– 48 Критичне мислення на уроках хімії. Плани-конспекти уроків. 10 клас. – Шепетівка: Спектр, 2011. 88 с

Розділ Економічна сутність грошових коштів підприємства та розрахунків
Розділ Економіко-організаційна характеристика підприємства на прикладі вкф «Віта-Авто»

Морозова Л. Г. Українська література. 8 клас: Плани-конспекти уроків. 2-е видання
Тема: Павло Тичина. Розповідь про поета. Аналіз поезій «Світає», «Україно моя, моя люба Вкраїна…». Своєрідність римування

Розділ І. Початковий період державної діяльності Мідхат-паші. Генерал-губернатор...
Розділ ІІ. Державна діяльність Мідхат-паші наприкінці 60-х на початку 70-х років XIX ст. 13



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка