Пошук по сайту


Тема: Декоративно-ужиткове мистецтво

Тема: Декоративно-ужиткове мистецтво



План заняття

Предмет: Практична етнологія для ділових людей.

Тема: Декоративно-ужиткове мистецтво.

Тема уроку: Лялька-мотанка – феномен української традиційної культури.

Основна дидактична мета уроку:

  • дослідити історію походження та традиціі виготовлення ляльки-мотанки;

  • визначити основні вимоги і символи при виготовленні мотанки;

  • навчитися конструювати ляльку-мотанку;

  • визначити шляхи використання знань з теми в своїй професійній діяльності.

Методична мета уроку:

  • розвиток критичного мислення та творчих здібностей на заняттях гуртка практичної етнології;

  • застосування мультимедіа для кращого візуального сприйняття учнями навчального матеріалу;

  • застосування сучасних методичних прийомів для кращого оволодіння учнями матеріалом теми.

Тип заняття: комбіноване заняття.

Вид заняття: бесіда, розповідь з використанням навчальних мультимедіа систем, самостійна робота, практична робота.

Метод навчання: інформаційний, пояснювально-ілюстративний, інструктивно-практичний

Методичні прийоми мотивації навчання: збудження інтересу, стимулювання учнів до отримання знань, групова і індивідуальна робота.

Форма уроку: фронтально – групова, індивідуальна.

Матеріально-технічне забезпечення уроку:

мультимедійний комплект: екран, ноутбук, мультимедійний проектор;

дидактичні матеріали: тематична добірка слайдів, супутні відеофрагменти; робочий зошит, матеріали для практичного завдання.
Використані джерела:

  1. Базові підручники та професійна література

  1. Творун С.О. Практична етнологія для ділових людей. Навчальний посібник. – Вінниця, 2005

  2. Найден О. С. Українська народна лялька. – К., 2007

  3. Українська минувшина: ілюстрований етнографічний довідник. – К., 1994




  1. Електронний доступ до ресурсів

  1. Скляренко О. А. Українська традиційна лялька як носій етнічності у сучасній культурі / О. А. Скляренко // Культура і сучасність. – 2013. - № 2. – С. 223-229. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2013_2_40

  2. Защитная магия тряпичных кукол – Режим доступа: http://ra-journal.ru/?page=article&issue=1&cat=8&podcat=109&id=405.




Етап заняття

Час хв.

Прийоми та методи навчання

Зміст діяльності

Організаційний

3




Привітання.

Визначення відсутніх.

Перевірка готовності до заняття.

Перевірка готовності аудиторії до заняття.

Організація уваги.

Інструктаж з охорони праці. Ознайомлення учнів з системою використання робочих зошитів

Мотивація навчальної діяльності

4

Демонстрація

Бесіда репродуктивна

Відеофрагмент «Лялька-мотанка»

«Які питання у Вас виникають при першому погляді на ляльку-мотанку?»

Повідомлення теми і мети заняття

2

Розповідь-вступ

Пояснення

Повідомлення теми заняття

Ознайомлення з метою та планом заняття

Сприйняття та засвоєння нових знань

20

Навчальна бесіда з елементами бесіди

Відео демонстрації

Презентація

Хвилинки творчості

Усвідомлене сприйняття матеріалу учнями

Відеофрагмент «Що таке лялька-мотанка»

Заповнення робочого зошита

Виконання творчих завдань

Практична частина

38

Майстер-клас

Створення ляльки-мотанки

Первинна перевірка засвоєння знань


7

Перевірка засвоєння знань

Індивідуальні запитання при виготовленні ляльки-мотанки.

Підсумок заняття

4

Рефлексія «звертання назад»

Виявлення рівня отриманих знань з теми у вигляді самоаналізу

Домашнє завдання

2

Пояснення

Створення ляльки мотанки на задану тему..

Робота з Інтернет-ресурсами.

Самостійна робота учнів.





поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок Декоративно-ужиткове мистецтво Різновиди: вишивка, ткацтво,...
Мистецтво полiфункцiональне за своєю суттю було не тiльки вiдображенням І пiзнанням життя, а й своєрiдною його моделлю. Однак за...

Тема: Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці. Мета
Мета: навчити дітей виготовляти аплікацію з рос­линних форм, розширити знання про декоративно-при­кладне мистецтво, збагачувати художню...

Мистецтво створення й конструювання із паперового квадрата різноманітних виробів та іграшок
Мета. Ознайомити та дати знання про мистецтво створення й конструювання із паперового квадрата різноманітних виробів та іграшок....

Аналіз роботи керівників гуртків художньо-естетичного І декоративно-ужиткового напрямків за
В 2011-2012 навчальному році перед педагогами закладу, зокрема керівниками гуртків образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва,...

Примірний план проведення обласних заходів та участі дітей І учнівської...
Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об'єднаймося ж, брати мої», присвячений Шевченківським дням (номінації «Література»,...

Календарно-тематичне планування уроків образотворчого мистецтва. 5 клас За програмою «Мистецтво»
За програмою «Мистецтво» («Образотворче мистецтво») для загальноосвітніх навчальних закладів. 5-9 кл.» /Авт. Л. Масол та ін.)

Програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальностей:...
«музичне мистецтво»; 020205 «образотворче мистецтво»; 020302 «історія»; 020303 «філологія»; 040101 «хімія»; 040102 «біологія»; 040104...

Уроку Тема уроку
Розділ І. Художня культура україни від найдавніших часів до кінця ХVІ ст. (3 год.)Тема І. Образотворче мистецтво (1 год.)

Тема. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших...
Ро літературу як мистецтво слова, сприяти усвідомленню школярами місця літератури серед інших видів мистецтва; розвивати творчі здібності,...

І. Тести з вибором однієї правильної відповіді Укажіть, у яких видах...
Мистецтво якої доби представники класицизму вважали зразком художньої досконалості



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка