Пошук по сайту


Уроку

Уроку



Календарно-тематичне планування уроків образотворчого мистецтва у 7 класі (за новою програмою)

відповідно до підручника Папіш Л.В., Шутка М.М.




Дата


Тема уроку,

навчальні завдання (мета)

Зміст роботи

Практичне (творче) завдання

Рекомендована техніка та матеріали

Діалог традицій і новаторства.

Розділ 1. Мистецтво в нашому житті

1.




Світ, який оточує людину


«Художній простір» картини.

Закони лінійної та повітряної перспективи.

Види пейзажів. Ліричні пейзажі Т.Г.Шевченка. Послідовність виконання графічного, живописного пейзажів.

Згадати, що вражає у природі України, рідного міста (села). Створити пейзажну композицію.

Орієнтовні теми: «Літні спогади», «Світе тихий, краю милий, моя Україно!».

Графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

2.




Світ, який створює людина. Художній образ в архітектурі

Архітектура, як мистецтво. Мова архітектури.

Творчість Антоніо Гауді.

Послідовність малювання фасаду на основі тричастинного поділу.

Створити образ архітектурної споруди. Варіант 1. Виконати замальовку архітектурної споруди різними графічними матеріалами (на вибір) на основі тричастинного поділу фасаду. Варіант 2. Виконати архітектурну витинанку.

Орієнтовні теми: «Святиня рідного краю», «Міст у майбутнє».

Графітні та кольорові олівці, фломастери, білий або тонований папір, чорний папір, ножиці.

3.




Архітектура крізь часи

Художній образ споруди. Типи і конструкція народного житла. Особливості архітектурних форм різних століть. Дерев’яні церкви Закарпаття.

Побудувати екстер’єр споруди в кутовій перспективі (лінійний малюнок).

Орієнтовні теми: «Мій будинок — моя фортеця», «Королівський палац», «Сучасний котедж».

Графітні та кольорові олівці, фломастери; білий або тонований папір

4.




Образ міста. Перспектива вулиці

Особливості створення архітектурного образу. Композиція міського (сільського) пейзажу. Сільські поселення українців.

Виконати композицію з урахуванням перспективних скорочень і повітряної перспективи.

Орієнтовні теми: «Старовинна вулиця», «Старовинний замок» (за уявою).

Графічні або живописні матеріали (на вибір).

5.




Інтер’єр — портрет епохи

Інтер’єр в архітектурі. Інтер’єр в живописі. Види перспективи інтер’єрів (кутова, фронтальна). Традиційний інтер’єр української хати.

Створити композицію інтер’єру кімнати за правилами фронтальної перспективи.

Орієнтовні теми: «Моя кімната», «Наш клас».

Графітні та кольорові олівці.

6.




Інтер’єр — портрет людини

Відображення настрою в інтер’єрі. Взаємозв’язок оточуючого світу з інтер’єром у творах художників.

Створіть інтер’єр з вікном.

Орієнтовні теми: «Осінній сум», «Свіже повітря».

Графітні олівці, фарби.

7.




Монументальне мистецтво. Синтез мистецтв в архітектурі

Монументально-декоративне мистецтво та його твори: фреска, вітраж, мозаїка, панно.

Техніка Тіффані.

Виконати імітацію вітражу в техніці кольорової витинанки.

Орієнтовні теми: орнамент, емблема, пейзаж, сюжет.

Кольоровий папір, картон, калька

8.




Декоративно-ужиткове мистецтво. Образ-символ

Види декоративно-ужиткового мистецтва. Елементи орнаментів. Композиції орнаментів. Мотиви трипільських орнаментів.

Створити ескіз орнаменту в колі, квадраті або стрічковий (на вибір).

Орієнтовні теми: декоративна тарілка, гуцульський ліжник, деко- ративна тасьма

Гуашеві фарби.

9.




Берегиня з глибини століть. Диво-писанка

Писанки — мініатюрний живопис України. Техніки виконання писанок. Поділ писанки. Таємниця символів.

Виконати ескіз писанки.

Орієнтовні теми: писанка з використанням традиційної символіки, авторська писанка

Гуашеві фарби, фломастери (на вибір).

10.




Рушник — душа народу

Вишивка. Тлумачення символічних знаків-образів на рушниках. Композиція орнаментів рушників. Образ Берегині в українському мистецтві.

Створити орнамент для рушників, використовуючи традиційні елементи української вишивки.

Орієнтовні теми: рушник на щастя, мамин рушник

Кольорові олівці, фломастери (на вибір).

11.




Дерево життя

Будова Всесвіту у композиції «Дерева життя» в різних видах декоративно-прикладного мистецтва. Дерева життя у творчості Марії Приймаченко

Створити одноколірну ажурну витинанку. Орієнтовна тема: «Дерево життя».

Кольоровий папір, ножиці, клей

12.




Ритми рідного краю

Історичні передумови виникнення витинанки.

Види витинанок за способом вирізування.

Майстри витинального мистецтва України.

Створити витинанку (силуетну архітектурну композицію).

Орієнтовні теми: «Храми мого міста», «Знайомі силуети

Кольоровий папір, ножиці, клей.

13.




Народний одяг — складова духовної культури

Національні традиції народного одягу. Елементи українського жіночого й чоловічого народного одягу.

Створити ескіз української сорочки з використанням давньої символіки й оберегів.

Орієнтовні теми: «Сорочка для тата», «Сорочка для мами», «Дитя- ча вишиванка».

Матеріали на вибір.

14.




Народна іграшка

Незвичайний світ різноманітних образів народних іграшок. Види народних іграшок.

Прийоми стилізації для створення узагальненої, виразної форми народних іграшок.

Створити народну іграшку.

Орієнтовні теми: солом’яна забавка, «Коник», лялька-мотанка.

Матеріали на вибір.

15.




Перевірте себе (узагальнення)

Підсумковий урок.

Виконання тестових завдань.







поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроку Тема уроку
...

Уроку
Задачі уроку: ознайомити учнів з особливостями класу, відмінностями представників даного класу, розвивати мислення на основі матеріалу...

Уроку
Відомо, що в педагогічній методичній науці існують різні погляди на структуру уроку. Доктор педагогічних наук Мірошніченко Л. Ф....

Тема уроку
Мета уроку. Розкрити особливості процесу десталінізації в Україні та його суть

Уроку, да та Тема / підтема уроку
Розпитувати з метою роз’яснення І уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Тема уроку
Мета уроку: удосконалювати вміння складати І розігрувати діалоги на професійну тему до запропонованої ситуації спілкування

План уроку музики №21 у 6 класі тема уроку: Доля генія зміст уроку...
Обладнання: роздатковий матеріал (слова пісень, характеристики музики, тощо), портрет композитора, ілюстрації, презентації Microsoft...

Уроку: вивчення нового матеріалу Жанр уроку
Тема: «Усеперемагаючий голос любові» (Урок позакласного читання. В. Шекспір «Ромео та Джульєтта»)

Уроку Тема уроку
Вавилонська вежа”. Біблійне пояснення виникнення різних мов на землі, символічне значення образу Вавилонської вежі

Тема уроку. Класифікація хімічних реакцій. Мета уроку
Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів про хімічні реакції; з`ясувати, за якими ознаками класифікують хімічні реакції;...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка