Пошук по сайту


Уроку, да та Тема / підтема уроку

Уроку, да та Тема / підтема уроку

Сторінка1/5
  1   2   3   4   5

Календарно – тематичне планування English World 9 на 2 семестр



уроку, да

та

Тема / підтема уроку

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна компетенція

Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

81

Класична література


Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

What classic fiction do you know of in any language? What classics have you read in school? Why do you think you are encouraged to read classics?

abridged, dainty, swiftly, scurry, goodness gracious, setting, arrangement rehearsal, narrative

The indirect object as the subject of a passive sentence

Pronouns and Possessive adjectives


p.73

WB

p. 71


pp.72-73


pp.72-73

p.73


Повсякденне життя

WB

p. 71


82

Класичний твір

Описувати події, людей, місця

How do you know this is a fiction text? What information does the illustration give? What does the illustration tell you?

count, recount, on the eve of…grandee see out, diplomatic corps, mansion, quay, footman, groom, bustle, baize, porch

The indirect object as the subject of a passive sentence

Pronouns and Possessive adjectives


pp. 74-75



pp. 74-75





WB

ex. 1-4

p. 72

пере

казува

ти текст


83

Обговорення класичного твору

Описувати події та власні відчуття


How would you describe the character? How does he/she behave?

entirely in someone`s hands, cautiously descent, creep shyly, aim of ensuring, inspect critically, blushing

The indirect object as the subject of a passive sentence

Pronouns and Possessive adjectives





ex. 2, 4, 5

p. 76

ex. 3

p. 76

ex.1

p. 76

Умови життя

WB

ex. 1-3

p. 73

уроку, да

та

Тема / підтема уроку

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція


Мовленнєва компетенція

Соціокультурна компетенція

Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

84

Власна думка про класичний твір


Висловлювати власні погляди на класичний твір

I was sent a strange email. She had been bought a new dress by her father.


The indirect object as the subject of a passive sentence





ex. 2, 3, 4, 6

p. 77



ex. 1

p. 77



ex. 5

p. 77



Цінності, ідеали, норми поведінки

WB

ex. 1-3

p. 74


85

Синоніми як засіб збагачення мови


Висловлювати свої враження, почуття, емоції за допомогою синонімів

Build your vocabulary boxes bring together words that are related to a particular subject or suggest other words you can use instead of very common ones.

cause, majesty, arch


Suffixes -ic






1, 2, 3C, 1D

p. 78



ex. 1A, 1B

p. 78



ex. 2B, 2D

p. 78


Повсякденне життя

WB

ex. 1-3A, B, C, D

p. 75


86

Обговорення проблеми

Обговорювати проблему

There `s been a disaster. That`s disappointing. I don`t know what to do.

It`s a long shot but you never know.

impatience


Pronouns and Possessive adjectives


ex. 1

p. 79

ex. 2, 4

p. 79


ex. 1

p. 79


ex. 3, 5

p. 79


Правила вступу до розмови

WB

ex. 1-4

p. 76

87

Обговорення та вирішення проблеми


Обговорювати та знаходити вирішення проблеми


What is the problem? Who has solved the problem? How do the students feel?

to be turned into

The indirect object as the subject of a passive sentence

Pronouns and Possessive adjectives


ex. 1, 2

p .80

ex. 3, 4

p. 80







Повсякденне життя

WB

ex, 1, 2

p .77



уроку, да

та


Тема / підтема уроку


Мовленнєві функції


Засоби вираження


Лінгвістична компетенція


Мовленнєва компетенція


Соціокультурна компетенція


Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

88

Написа

ння твору-розповіді


Написати твір - розповідь


Who are the main characters? What happens in each of the three settings? Which characters do we know only by name?




The indirect object as the subject of a passive sentence

Pronouns and Possessive adjectives






p. 81


p.81


p.81


Міжособистісні стосунки


WB

pp. 78-79


89

Узагальнююче повторення лексико-граматичного матеріалу розділу 7

90

Лексико-граматичний тест WB p. 80

91

Проектна робота на тему “Мій улюблений класичний твір»

Тематичне оцінювання № 7


уроку, да

та

Тема / підтема уроку

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна компетенція

Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

92

Наука і технічний прогрес

Висловлювати свою думку про сучасні винаходи.

What do you need to find out about?

I’d like to find out about…

Because…

Achievement

Satellite

Orbit

Mission

Horizontal

altitude

Separable and inseparable phrasal verbs

SB p. 83

Conversation

WB

p. 81

start-up

Start-up

SB pp. 82-83

WB p. 81 Start-up

p. 141

word list unit 8



Умови життя

WB

p. 81

Start up

93

Читати текст з обговоренням наданої інформації.

The international space station is…

Spaceflight

Development

Human succession

Transportational scale



Separable and inseparable phrasal verbs






pp. 84-85 text





WB

p. 82

Ex. 1-7


94

Висловлювати своє ставлення до прочитаного.

When was the first rocket sent to…?

Space program

Probe combine

Separable and inseparable phrasal verbs




p. 86 ex. 1-5

p. 86 ex. 1-5

p. 86

ex. 2




WB p. 83

Ex. 1-3

Переказувати текст

p. 84-86

SB


95




Читати і розуміти короткий текст з дієсловами у Future Perfect passive



By the end …

Many rockets will have been launched

Increase

Learn

Discover

Carry out

Future Perfect passive




p. 87, ex. 2

p. 87,

ex. 1

p. 87, ex. 3, 4




WB p. 84

Ex.

1-3
  1   2   3   4   5

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроку Тема/ Підтема

Уроку Тема уроку
...

Урок розвитку мовлення в 10 класі Тема уроку
Тема уроку: Підготовка до написання твору-роздуму на морально-етичну тему за біблійною притчею «Блудний син»

Уроку Тема уроку
Розділ І. Художня культура україни від найдавніших часів до кінця ХVІ ст. (3 год.)Тема І. Образотворче мистецтво (1 год.)

Тема уроку
Мета уроку. Розкрити особливості процесу десталінізації в Україні та його суть

Тема уроку
Мета уроку: удосконалювати вміння складати І розігрувати діалоги на професійну тему до запропонованої ситуації спілкування

Уроку: вивчення нового матеріалу Жанр уроку
Тема: «Усеперемагаючий голос любові» (Урок позакласного читання. В. Шекспір «Ромео та Джульєтта»)

Уроку Тема уроку
Вавилонська вежа”. Біблійне пояснення виникнення різних мов на землі, символічне значення образу Вавилонської вежі

Уроку Тема уроку
Йде осінь по землі царівна. Вступ до розділу «Цікава книга природи». «Перший подих осені» (за Алевтиною Волковою)

Проектно-конструкторська модель уроку зарубіжної літератури
Тема уроку за програмою : Ф. М. Достоєвський. «Злочин І кара». Система образів роману, значення І символіка його назви



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка