Пошук по сайту


Нака з

Нака з

Сторінка1/5
  1   2   3   4   5






ВИКОНКОМ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

Н А К А З


24.04.2017

м.Кривий Ріг

№ 172



Про підсумки міських олімпіад з математики, природознавства, української, російської та англійської мов серед учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 н.р.

Згідно з наказом управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради №74 від 10.02.2017 «Про організацію та проведення міських олімпіад з математики, природознавства, української, російської та англійської мов серед учнів 4-х класів» в загальноосвітніх навчальних закладах міста проведено предметні олімпіади у три етапи: шкільний, районний та міський відбірковий етапи з метою своєчасного виявлення і підтримки здібних до інтелектуальної праці молодших школярів, розкриття і активного розвитку їхніх індивідуальних пізнавальних інтересів.

У березні 2017 року проведено шкільний етап, в якому брали участь 6458 учнів , це становить 72 % від загальної кількості випускників початкової школи, що мають високий і достатній рівень навченості з обраного предмету. 8.04.2017 на базі закладів освіти пройшов районний тур змагань за текстами КЗ «ІМЦ» КМР. В ньому брали участь 576 переможців шкільного туру олімпіад. 12.04.2017 на базі КЗШ №86 Покровського району відбувся відбірковий міський тур учнівських робіт. На розгляд міського фахового журі з районів було направлено 184 роботи переможців та призерів районного етапу олімпіад з математики, природознавства, української, російської та англійської мов (додатки 1-7). Члени журі міського рівня здійснили експертну перевірку цих робіт та визнали авторів 5-ти з них переможцями, 25 - призерами міських олімпіад з математики, природознавства, української, російської та англійської мов (додаток 8), що підтверджено відповідними протоколами засідання журі.

Перше місце за рейтингом посів Центрально-Міський район, друге - Саксаганський, третє - Жовтневий (додаток 9). Показники рейтингу Довгинцівського, Тернівського, Металургійного та Інгулецького районів відповідають 4, 5, 6, 7 місцям.

Підготували переможців та призерів заклади освіти (додаток 10):

  • КПГ, КЗШ №130 Довгинцівського району;

  • КЗСШ №4 Металургійного району;

  • СНВК №22, КСШ № 71, КЗШ № 125 Покровського району;

  • КГ № 91, КСШ №№ 107, 118, КЗШ №№ 43,119, 124 Саксаганського району,

  • КЗШ № 45 Тернівського району,

  • КЗШ №№ 8, 22, 23, 28, 29, 79, 85, НВК Центрально-Міського району, які організували якісну підготовку учнів до змагань як через удосконалення навчального процесу, так і через організацію позакласної роботи з предметів, створили єдине навчально-виховне середовище за участю вчителів, школярів та батьків. Найрезультативнішими стали заклади, які підготували трьох призерів (КЗШ №8, КСШ №118), двох призерів ( КЗШ №№79, 124, 130, КГ №91, КПГ).

Зміст завдань олімпіад відповідав навчальним програмам, проте не зводився до простого відтворення програмового матеріалу, а орієнтував учня на поглиблене осмислення природничо-математичних та мовних явищ, творче індивідуальне використання їх. При оцінюванні враховувались не тільки знання, а й індивідуальний досвід їх використання на практиці, стійкість залишкових знань з попередніх класів.

Учасники олімпіади продемонстрували достатній рівень знань під час виконання завдань, які ґрунтуються на програмовому матеріалі , а переможці та призери олімпіад - досвід творчої розумової діяльності та здатність інтегрувати і застосовувати під час змагань набуті знання та практичні навички.

Розв’язання пропонованих олімпіадних завдань з математики сприяло розвитку математичної інтуїції, стимулювало допитливість випускників початкової школи, формувало уміння використовувати свої знання на практиці.

В учасників олімпіади з математики на достатньому рівні сформовано обчислювальні навички при знаходженні невідомого числа, площі прямокутника та центру круга шляхом згинання його моделі. Під час перевірки робіт було виявлено, що більшість ускладнень виникло при розв’язанні нестандартних задач на рух та з пропорційними величинами. Майже половина учасників олімпіади не справилась із завданням на знаходження довжини відрізка і розташування його на числовій прямій, що свідчить про недостатній рівень оволодіння прийомами розумової діяльності. Мали місце порушення вимог щодо оформлення письмової роботи з математики під час виконання дій з багатоцифровими числами.

Пропоновані олімпіадні завдання з української та російської мов мали за мету перевірити рівень сформованості мовних умінь, теоретичних знань з різних розділів сучасної української та російської мов. Результати показали, що діти на достатньому рівні застосовують набуті знання із граматики,фонетики та правопису, розуміють зміст фразеологізмів, застосовують здобуті впродовж навчання в початкових класах мовні знання та мовленнєві уміння. Разом з тим на олімпіаді з російської мови у дітей виникли труднощі при складанні речень, в яких слово-відгадка може бути як іменником, так і дієсловом. Учні, які брали участь в олімпіаді з української мови, відчували труднощі при виконанні завдань на перевірку теоретичних знань щодо правопису префіксів з-, роз-, без-та визначення ознак тексту. Також виникли труднощі при виконанні творчого завдання – написання замітки до газети. Не всі учні висловлювали своє власне ставлення до прочитаного, не дотримувались структури написання замітки.

Олімпіадні завдання з природознавства були спрямовані на перевірку сформованості у молодших школярів уявлень і понять про об’єкти та явища природи, їх взаємозв’язки, усвідомлення місця людини у навколишньому середовищі, вміння розкривати причинно-наслідкові зв’язки у природі. Учні володіють інформацією про заповідники різних природних зон України, мають основи екологічних знань та можуть оцінити свій внесок у збереження природи. Але поряд з цим у роботах учасників олімпіади з природознавства виявлено помилки у завданнях щодо встановлення причинно-наслідкових зв’язків у живій та неживій природі та вміння робити висновки на їх основі та у практичній роботі з контурною картою України. Вчителі не використовують потенціал сучасних підручників, які пропонують завдання для самостійного опрацювання, використовуючи різні джерела інформації, тому більшість учнів не змогли пояснити походження назви комети Галлея.

Олімпіадні завдання з англійської мови мали на меті перевірити рівень сформованості граматичних та лексичних навичок, навичок читання та письма, а також логічного мислення. Більшість учнів продемонстрували достатній та високий рівень компетентності при виконанні цих завдань. Складнощі виникли під час роботи над завданням щодо виправлення помилок у реченнях, а також при складанні діалогу.

Під час організації районного туру олімпіад були допущені порушення вимог Положення про проведення олімпіад з базових дисциплін у початковій школі щодо квоти учасників від навчальних закладів у Покровському районі, оформлення олімпіадних робіт з математики у Довгинцівському районі, окремих завдань учнівської роботи з англійської мови олівцем у Саксаганському та Інгулецькому районах.

Враховуючи рішення міських фахових журі олімпіад,
Н А К А З У Ю :
1. Затвердити підсумки районного та міського етапів олімпіад з математики, природознавства, української, російської та англійської мов серед учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів міста (додатки 1-8).
2. Нагородити переможців і призерів міського етапу олімпіад грамотами управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради (додаток 8).
3. Оголосити подяку :

    1. вчителям початкових класів та англійської мови, які підготували

переможців та призерів міського етапу олімпіад (додаток 8), за виявлення і підтримку здібних дітей, урізноманітнення форм і методів роботи з ними, створення умов для реалізації творчого потенціалу молодшого школяра;
3.2 директорам загальноосвітніх навчальних закладів, на базі яких проводились міські олімпіади (додаток 2 наказу управління освіти і науки виконкому Криворізької міськради від 10.02.2017 №74) та керівникам районних методичних об’єднань учителів 3-х класів, за створення належних умов щодо підготовки та проведення районного етапу олімпіад у початковій школі
(Гембич В.В., Курячей В.О., Владиці С.В., Синицькій О.С., Носовій Л.М.,
Гудзь Т.А., Арнаут Г.М., Сімон В.П.);

3.3 членам міських фахових журі ( додаток 4 наказу управління освіти і науки виконкому Криворізької міськради виконкому від 10.02.2017 №74) за професіоналізм та об’єктивність оцінювання робіт учасників олімпіад.
4. Комунальному закладу «Інноваційно-методичний центр» КМР (директор Ратєєва С.В.):

4.1 проаналізувати наслідки олімпіад з математики, природознавства, української, російської та англійської мов серед учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у розрізі предметів та шкіл;
  1   2   3   4   5

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Нака з
Сокаль, вул. М. Шашкевича,86, ☎ (8-03257) 7-20-73. e-mail: код єдрпоу 02144789

Нака з
Затвердити Умови проведення обласного фестивалю інформаційних учнівських проектів з літератури (додаток 1)

Нака з
Нагородити переможців III етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, згідно списку (додаток 1)

Нака з
Затвердити план роботи з обдарованими дітьми Білоцерківського району на 2015/ 2016 навчальний рік (додаток 1)

Нака з
Про організацію та проведення ІІ-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2016/2017 навчальному році

Нака з
Про затвердження Перспективного плану контролю за діяльністю навчальних закладів м. Кривого Рогу на 2017 2019 рр

Нака з
Про участь учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін

Нака з
Сокальської районної державної адміністрації львівської області 80000,м. Сокаль, вул. М. Шашкевича,86, ☎ (8-03257) 7-20-73. e-mail:...

Нака з
Про затвердження Базового переліку засобів навчання та обладнання навчального І загального призначення для навчальних кабінетів початкової...

Нака з
Тернопіль, вул. М. Грушевського, 8, тел: (0352) 52-23-53, факс: (0352) 52-32-28, e-mail



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка