Пошук по сайту


Уроку Тема уроку

Уроку Тема уроку

Літературне читання

№ уроку

Тема уроку

Стор.

Дата

Цікава книга природи




Йде осінь по землі - царівна. Вступ до розділу «Цікава книга природи». «Перший подих осені» (за Алевтиною Волковою)

5-6

2.09



Листки тендітні та сумні летять, кружляючи крилато. Катерина Перелісна «Осінні танці»

7-8

4.09



Осінь, ось вона, осінь! Ліна Костенко «Вже брами літа замикає осінь», «Шипшина важко віддає плоди» (напам'ять).

9

7.09



Де лісова гілка – там і білка. Микола Сингаївський «Осіння гра»

10-11

9.09



Ми всі – природи рідної частинки. Ганна Черінь. «Чи ми з природою єдині». Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком»

11-12

11.09



Позакласне читання. Цікава книга Природи




14.09



Як же гарно, чудово, привітно, ніби в казці, в осінньому лісі. Олесь Донченко «Лісовою стежкою»

13-15

16.09



Олесь Донченко «Лісовою стежкою»

13-15

18.09



Прощальний листопад. «Листопад — ворота зими» (за Алевтиною Волковою)

15-16

21.09



Перевір свої досягнення з розділу «Цікава книга природи».

17

23.09

Від слова до книги


Мова - дивний скарб



Мови нема без народу, і народу без мови нема. Вступ до розділу «Від слова — до книги». «Наша мова» (за Аллою Коваль)

19-20

25.09



Позакласне читання. Мова – дивний скарб




28.09



«Наша мова» (за Аллою Коваль)

21-22

30.09



Кожну літеру цінуй! Дмитро Білоус «Кожну літеру ціни»

22

2.10



Мова барвиста, мова багата. Ігор Січовик «Мова»

23-24

5.10



Привчайтеся працювати зі словниками. Олександра Савченко «Привчайтеся працювати зі словниками»

25-26

7.10



Знайомі незнайомці. Дмитро Білоус «Дивне розмаїття». Нузет Умеров «Диктант»

26-28

9.10



Позакласне читання. Похвала книгам




12.10

Похвала книгам!



Вступ до теми «Похвала книгам!». Як з’явилася книга. «Як з’явилася друкована книга» (за Віктором Дацкевичем)

29-31

16.10



Книги у Київській Русі. «Як жила книга за часів Київської Русі» (за Олександром Єфімовим)

32-33

19.10



Перший український майстер книгодрукування. «Друкар книг, перед тим небачених» (за Олександром Єфімовим)

33-35

21.10



Сонце – джерело світла, а книга – знань. Дмитро Павличко «Соняшник»

36-37

23.10



Книга не пряник, а дітей до себе манить. Лідія Повх «У бібліотеці»

38-39

26.10



Позакласне читання. Українські чарівні казки




28.10



Книжкова родина. Олександра Савченко «Чи любиш ти читати журнали?

39-41

30.10



Місто твоїх друзів. «Бібліотека — затишний дім для зустрічі читача з книгою» (за матеріалами Державної бібліотеки України для дітей)

42-43

2.11



Перевір свої досягнення з розділу «Від слова – до книги».

45

4.11

З чистого джерела народної творчості




Прославлення героїзму в народних казках. Вступ до розділу «З чистого джерела народної творчості». «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка)

46-49

6.11



За добро добром платять. «Кривенька качечка» (українська народна казка)

50-53

9.11



Позакласне читання. Усна народна творчість

44

11.11



«Кривенька качечка» (українська народна казка)




13.11



Пісні, рідні з дитинства. Вступ до теми «Народні пісні». «Два півники» (українська дитяча пісенька).

54-55

16.11



Жартівлива народна пісня. «Грицю, Грицю» (жартівлива народна пісня). «Пісенька житнього віночка» (українська народна пісня)

55-56

18.11



Прислів’я Скоромовки. Загадки.

57

20.11



Перевір свої досягнення з розділу «З чистого джерела народної творчості»

60

23.11

Літературні казки й п'єса –казка



Позакласне читання. Літературні казки, п’єса-казка




25.11



Вступ до розділу «Літературні казки й п’єса-казка». Валентин Бичко «Казка-вигадка». Анатолій Дімаров «Для чого людині серце»

61-66

27.11



Залізо іржа розїдає, заздрісний від заздрощів погибає

Вадим Скомаровський «Чому в морі вода солона?»

67-71

30.11



Вадим Скомаровський «Чому в морі вода солона?» (продовження)




2.12



В нашій дружбі – наша сила

Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів»

71-77

4.12



Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів» (продовження)




7.12



Позакласне читання. Байки




9.12



Право бути іншим. Всеволод Нестайко «Суд у цирку»

77-83

11.12



Всеволод Нестайко «Суд у цирку» (продовження)




14.12



Контрольна робота. Читання вголос




16.12



Не гостри зубів на чуже. Олександр Олесь «Бабусина пригода»




18.12



Ми в театрі. Наталя Забіла «У дитячому театрі»

90-91

21.12



Позакласне читання. Вірші про світ природи і дитинства




23.12



Перевір свої досягнення з розділу «літературні казки і п’єса-казка»

92

25.12


Календарне планування уроків читання у 3 класі

2 семестр




Тема уроку


Стор.

Дата

Літературні казки й п'єса -казка (продовження)




Всеволод Нестайко «Суд у цирку»

77-82






Всеволод Нестайко «Суд у цирку»

77-82






П'єса -казка. Олександр Олесь «Бабусина пригода»

83-90






Наталя Забіла «У дитячому театрі»

90-91






Підсумковий урок за розділом «Літературні казки й п’єса-казка»

92



Байки




Вступ до розділу «Байки». Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак» (напам’ять)

93-94






Леонід Глібов «Коник-стрибунець»

95-96






Урок позакласного читання. Прийшла зима біловолоса









Леонід Глібов «Чиж та Голуб» (напам’ять)

97






Підсумковий урок за розділом «Байки»

98



Світ дитинства у поезії і прозі


Поетичні твори



Вступ до розділу «Світ дитинства у поезії і прозі». Леся Українка «Як дитиною, бувало...»

99-100






Леся Українка «Мамо, іде вже зима».

101






Олександр Олесь «Згадую: так я в дитинстві любив...»

102-103






Олександр Олесь «Серед краси» (напам’ять).

103






«Дмитро Павличко» (про нього). Дмитро Павличко «Мрія»

104






Урок позакласного читання. Письменники - дітям.









Дмитро Павличко «Гном»

105






Грицько Бойко «Як невдаха виступав», «Сашко»

106-107






Грицько Бойко. Веселинки. Скоромовки .

107






Анатолій Качан «Дівчинка і море».

108-109






Анатолій Качан «Біля тихого Дунаю»

109-110






Степан Жупанин «Оленчині вишивки»

110-111






Степан Жупанин «Сім вітрів» .

112-113






Урок позакласного читання. Урок щирої посмішки. Веселі вірші.









Підсумковий урок за темою «Поетичні твори»

113




Прозові твори



Вступ до теми «Прозові твори». Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло»

113-115






Василь Сухомлинський «Кінь утік»

115-116






Олег Буцень «Наше відкриття»

117-120






Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!» (уривок з повісті «Найкращий намет»)

121-125






Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!» (уривок з повісті «Найкращий намет»)

125-128






Підсумковий урок за розділом «Світ дитинства у поезії і прозі»

129






Урок позакласного читання. «У кожного є співуча пір’їнка» (за творами В. О. Сухомлинського)






Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості




Вступ до розділу «Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості». Тарас Шевченко «Не цурайтесь того слова...»

130-131






Антон Лотоцький «Малий Тарас чумакує»

131-133






Оксана Іваненко «Тарас у наймах» .

134-135






Тарас Шевченко «Село! І серце одпочине...»

135






Тарас Шевченко «І досі сниться: під горою...» (напам’ять).

136






Тарас Шевченко «Тече вода із-за гаю» (напам’ять).

137






Василь Сухомлинський «Сонце заходить»









Урок позакласного читання. «Т. Г. Шевченко — великий співець України»









Підсумковий урок за розділом «Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості»

140



Із скарбниці казкарів світу




Вступ до розділу «Із скарбниці казкарів світу». Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено).

141-146






Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено).

142-146






Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»

146-151






Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»

146-151






Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»

152-157






Урок узагальнення знань за розділом «Із скарбниці казкарів світу»

158






Урок позакласного читання. Захопливий світ казок братів Грімм .







Прийди, весно, з радістю!



Вступ до розділу «Прийди, весно, з радістю!»«Благослови, мати, весну зустрічати» (за Василем Скуратівським)

159-161






Тамара Коломієць «Березень»

162






Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять».

163-164






Валентина Ткаченко «Квітень»

165






Звуконаслідування. Андрій М’ястківський «Розмова з одудом» .

166






Леся Українка «Уже весняне сонце припікає»

166






Микола Сингаївський «Вийшов травень з лісу» (напам’ять).

167






Урок позакласного читання. Весну-красну зустрічаймо!









Микола Сингаївський «На врожай»

168






Марія Познанська «Співай, соловейку!» .

169






«Як співає соловейко?» (за Борисом Комаром). Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...»

170






Підсумковий урок за розділом «Прийди, весно, з радістю!

171




Візьму перо і спробую...



Вступ до розділу «Візьму перо і спробую». Анатолій Костецький «Імена»

172-173






Анатолій Костецький «Дивна звичка»

174-175






Микола Носов «Як Незнайко складав вірші»

175-179






Урок позакласного читання. «Бережіть природу, діти!»









Микола Носов «Як Незнайко складав вірші»

175-179






Іван Світличний «Слухала Лисичка Солов’я». Андрій М’ястківський «Біла хмарка, біла»

180






Тамара Коломієць «Чоловічки». Леся Мовчун «Загадки-добавлянки». Наталія Хаткіна «Веселі римки»

182-183






Василь Сухомлинський «Сергійкова квітка»

183-185






Підсумкова контрольна робота









Галина Кирпа «Чого я другу не сказав?» Сила уяви. Марфа Тимченко.

185-186






Підсумок за розділом «Візьму перо і спробую»

187




поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроку Тема уроку
...

Урок розвитку мовлення в 10 класі Тема уроку
Тема уроку: Підготовка до написання твору-роздуму на морально-етичну тему за біблійною притчею «Блудний син»

Уроку Тема уроку
Розділ І. Художня культура україни від найдавніших часів до кінця ХVІ ст. (3 год.)Тема І. Образотворче мистецтво (1 год.)

Тема уроку
Мета уроку. Розкрити особливості процесу десталінізації в Україні та його суть

Уроку, да та Тема / підтема уроку
Розпитувати з метою роз’яснення І уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Тема уроку
Мета уроку: удосконалювати вміння складати І розігрувати діалоги на професійну тему до запропонованої ситуації спілкування

Уроку Тема уроку
Вавилонська вежа”. Біблійне пояснення виникнення різних мов на землі, символічне значення образу Вавилонської вежі

Уроку: вивчення нового матеріалу Жанр уроку
Тема: «Усеперемагаючий голос любові» (Урок позакласного читання. В. Шекспір «Ромео та Джульєтта»)

Проектно-конструкторська модель уроку літератури
Тема уроку за програмою: Ф. Достоєвський. «Злочин І кара». Еволюція образу Раскольнікова І розвінчання теорії сильної особистості,...

Проектно-конструкторська модель уроку зарубіжної літератури
Тема уроку за програмою : Ф. М. Достоєвський. «Злочин І кара». Система образів роману, значення І символіка його назви



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка