Пошук по сайту


Тема: Шапкові гриби Мета

Тема: Шапкові гриби Мета

Тема: Шапкові гриби

Мета:Поглибити знання учнів про шапкові гриби. Визначити яке значення вони мають у природі та житті людини. Виробити вміння аналізувати , порівнювати та узагальнювати вивчений матеріал, розвивати творчу уяву та мислення. Формувати відповідальне ставлення до природних лісових багатств, інтерес до біології, заохочувати до пошукової діяльності. Розвивати вміння працювати в групах, робити висновки, працювати з додатковою літературою. Виховувати толерантне ставлення до думок інших.

Обладнання:Мультимедійна система, кошик, грибочки, мішечок з завданнями, пазл з секретом.

Тип уроку: Урок узагальнення.

Хід уроку

1.Організаційний момент

2.Мотивація пізнавальної діяльності

Діти, сьогодні у нас незвичайний урок, бо ми з вами здійснимо мандрівку до лісу, але не до звичайного, а до лісу чарівного. В цьому лісі живе казковий лісовичок, який оберігає свої володіння і пропускає до них тільки тих хто відповідає на всі його запитання і виконує всі його завдання. Тож і я плануючи подорож до лісу попрохав лісовичка – чарівничка надіслати нам свої завдання. І ось на адресу нашої школи прийшов ось цей лист у якому приготував завдання наш лісовичок – чарівничок.

Але перш ніж ми розглянемо ці завдання кожен з вас повинен взяти грибочки, написати на них свої очікування від сьогоднішнього уроку і прикріпити під кошиком на дошці.

(Діти пишуть і прикріпляють на дошці грибочки)

А мені, діти, лісовичок дав ось цей грибок і давайте почитаємо, що ж тут на ньому написано. А на ньому написано «Лісовичок – чарівник лісу і грибочки, які ростуть в ньому належать йому, а знання, що є безцінними мають стати вашими діти».

Ростуть опеньки у тумані Серед сосонок і беріз. В жабо й атласному кафтаніСтоїть грибочок як маркіз. І сіє дощ дрібнесенький. Оце уже грибнесенький!

(Л. Костенко)

Отже, тема нашого сьогоднішнього уроку «Шапкові гриби».

(На екрані з'являється тема уроку)

3. Узагальнення та систематизація знань

А зараз, діти, давайте відкриємо конверт з завданнями і прочитаємо їх. Для того, щоб виконати ці завдання вам треба об'єднатися в групи.

  1. Завданням першої групи є створити фільм про різноманітність грибів.

(Учні розповідають показуючи малюнки)

  1. Завдання для другої групи – розробити кілька правил поведінки під час збирання грибів, причому один учень-доповідач – «позитивний герой», а другий – « антигерой».

(Учні показують театралізацію)

  1. А третя група своє завдання дізнається тільки тоді, коли буде розгадано пазл з секретом.

(Учні відповідають на питання)

1. За допомогою чого вегетативно розмножуються шапкові гриби? (Міцелію)

2. Грунти на яких ростуть білі гриби? (Піщані)

3. Те завдяки чому розростаються і живляться шапкові гриби? (Гіфи)

4. Як називається процес який відбувається між шапковими грибами і вищими рослинами? (Мікориза)

5. Де ростуть опеньки? (На пеньках)

Отже, в результаті правильного складання пазлу ви отримали запитання, яке і буде завданням для третьої групи: Яке значення мають шапкові гриби для людини?

(Розповідь учнів)

(Фізкультхвилинка)

Йшли грибочки на галявку Й почали робить зарядку Голівки в гору підняли, Спинки розрівняли, Ніжками потупали, Ручками похлопали, Навшпиньки піднялись І в таночок подались.

(Учні виконують вправи)

Ой, що це? Погляньте, якась торбинка лежить! Давайте подивимось, що в ній є. Ага, в ній якісь папери. Цікаво, що це таке?... Якийсь малюнок, та це ж грибочок і завдання до нього: «Розповісти про будову шапкового гриба».

(Учні за допомогою малюнка розповідають)

А ось ще якісь малюнки. Ага, лісовичок прислав нам гриби, але поки вони з лісу до нас потрапили, то всі переплуталися. То ж вам треба розмістити їх у певні колонки – одні до трубчастих, а інші до пластинчастих.

(Учні розкладають гриби до відповідних колонок)

А це що за слова? Ага, з цих слів вам треба створити нові слова переставивши букви.

(Учні виконують завдання)

І останній листок дістаємо з торбинки лісовичка і читаємо, що ж тут написано. А ось що: «У наших лісах багато їстівних грибів. Першими з кінця квітня до середини травня з'являються зморшки і сморжі, потім печериці. У середині червня, коли колоситься жито, з'являються підберезники. Слідом за ними маслюки, підосичники, сироїжки та інші. З другої половини літа аж до перших заморозків утворюють плодові тіла гриби всіх видів. Останніми, вже восени, з'являються опеньки. У посушливу погоду плодові тіла грибів починають рости тільки в кінці літа. Коли настає похолодання ріст їх припиняється.

Ну що, цікаво? А скільки ще цікавого є про гриби. А щоб про це дізнатися вам треба взяти в бібліотеці книжку про гриби і почитати її.

4. Підсумок уроку

Швидко пролетів час і наш урок наближається до завершення. Давайте з вами повернемося до наших очікувань. Якщо ваші очікування збулися, вам треба прикріпити свій грибочок над кошиком.

Отже, всі ваші очікування здійснилися і ми набрали цілий кошик чудових їстівних грибочків який подаруємо лісовичку – чарівничку коли підемо до лісу. Як ви гадаєте, на які цілі витратить лісовичок ці грибочки?

Але це ще не все. Весь цей час лісовичок – чарівничок спостерігав за вашими відповідями і залишився задоволений тим, як ви працювали на сьогоднішньому уроці. І в нагороду за це він дарує вам подорож до лісу в якому ростуть різноманітні гриби. Тож давайте зараз разом помандруємо по цьому чудовому грибному царстві.

(Перегляд відео презентації «У царстві грибів».)

5. Домашнє завдання

Знайти загадки, вірші та цікаву інформацію про гриби.


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Про гриби нічого не знаєш що ж у лісі ти шукаєш?
Мета. Формування в учнів відповідальне ставлення до власного здоров’я, збагатити учнів знаннями про правила поведінки в лісі, збору...

Тема: «Прогулянка по осінньому лісі.»
Дати знання про правила поведінки при зустрічі зі зміями та небезпечними комахами у лісі. Розширити знання про їстівні та неїстівні...

Урок української мови у 5 класі Тема. Головні та другорядні члени речення Мета
...

Тема: лр № Будова тканин тваринного організму І тканин рослинного організму Мета
Мета: Вивчити рослинні та тваринні тканини, визначити взаємозв’язок їх будови з функціями

Нвк «Дивосвіт» Тема. Рівні права рівні можливості. Мета
Мета: формування поняття такої важливої соціальної категорії як "ґендер"; виховання засад ґендерної рівності та поваги до прав І...

Тема. Розвиток мовлення. Складання власної казки. Мета
Мета. Продовжувати роботу над казкою як фольклорним жанром, навчити складати власні твори; формувати культуру зв’язного мовлення,...

Тема. Мета
Мета. Розширити знання учнів про життя І творчість генія українського народу – Т. Г. Шевченка, про його прагнення допомагати пригнобленим;...

Тема: Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці. Мета
Мета: навчити дітей виготовляти аплікацію з рос­линних форм, розширити знання про декоративно-при­кладне мистецтво, збагачувати художню...

Тема: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації....
Мета: допомогти учням зрозуміти, що сенс буття, за Гете, це невпинний пошук, а рушійною силою розвитку світу є боротьба добра І зла;...

Тема уроку. Класифікація хімічних реакцій. Мета уроку
Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів про хімічні реакції; з`ясувати, за якими ознаками класифікують хімічні реакції;...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка