Пошук по сайту


Посібники Руденко Валентина Іванівна

Посібники Руденко Валентина Іванівна

Посібники

Руденко Валентина Іванівна, учитель світової літератури Водянської СЗШ Широківського району.
1. СЛОВНИЧОК «АЗБУКА МОРАЛІ» .- 2007 р.- 83 стор.

Словничок містить близько 1500 слів, що означають морально-етичні, деякі філософські поняття, риси характеру людини. До більшості слів подаються синоніми, до деяких антоніми, що полегшує розуміння значення слів, а також знижує можливість неправильного використання їх у мовленні. Основна мета словничка – дати коротке пояснення слів, що характеризують риси характеру людини, ознайомити із змістом морально-етичних термінів. Словничок «Азбука моралі» є спробою допомогти вчителю та учням у підготовці годин спілкування на морально-етичні теми, на уроках знайомствах з особистістю письменників, при складанні характеристики на літературного героя, при написанні творів. Особливий інтерес становить для вчителів літератури, етики, класних керівників. Може бути корисним для всіх, хто прагне пізнати себе, свій внутрішній світ, бути духовно розвиненим.,
2. УЧАСНИКАМ АГІТБРИГАДИ .- 2008 р. - 82 стор.

Сценарії, які ввійшли в цей посібник, допоможуть піонерським активам, шкільній самодіяльності активізувати роботу піонерського активу, вожатих, учнівського самоврядування у пропаганді здорового способу життя, сучасних методів вирішення проблем екології та охорони природи, пожежної безпеки , правил вуличного руху.
3. УЧИСЬ УЧИТИСЬ. ДОВІДНИК ДЛЯ УЧНІВ. – 2008 р,- 117 стор.

Даний посібник – порадник для учнів, містить пам’ятки, які допоможуть у підготовці до уроків української мови, української та зарубіжної літератури. Вміщені в пам’ятках рекомендації допоможуть вдосконалити і відпрацювати уміння учнів з розвитку усного і писемного мовлення, формувати навички аналізу художніх творів, літературних персонажів, створювати власні висловлювання. Це своєрідні «дороговкази» на шляху школярів до подальшої самоосвіти.

Посібник призначений для учнів і вчителів загальноосвітніх шкіл.
4. «Особистість письменника та його літературних героїв

як зразок для формування духовного світу особистості учня», 2008 р. 129 с.
У посібнику вміщено зразки уроків по вивченню біографії письменника, не традиційних за формою організації навчального процесу.

Мета посібника – допомогти вчителю урізноманітнити структуру уроків і методи роботи при вивченні біографії письменника, відійти від шаблонів, навчити учнів сприймати письменника як особистість, створити умови для духовного самовдосконалення, самореалізації і самоутвердження дитини.
5. « Від особистості письменника або особистості героя літературного твору до особистості учня» (2009 р. - 140с)

У посібнику вміщено зразки уроків по вивченню біографії українських та зарубіжних письменників не традиційних за формою організації навчального процесу та уроки, на яких розглядається характеристика літературного персонажа.

Мета посібника – допомогти вчителю урізноманітнити структуру уроків і методи роботи при вивченні біографії письменника, відійти від шаблонів, навчити учнів сприймати письменника як особистість, створити умови для духовного самовдосконалення, самореалізації і самоутвердження дитини. Адже, особистість письменника або особистість героїв його творів є зразком для формування духовного світу особистості учня.

Посібник розрахований на вчителів літератури.
6. Опитування на уроках зарубіжної літератури у 6 класі. Книга для вчителя. 2009 - 190 с.

Посібник містить запитання та відповіді до кожної статті та художнього твору підручника Ж.В. Клименко «Зарубіжна література. 6 клас», К. Навч. книга, 2006. Ці запитання та завдання полегшують усне опитування і здійснення постійного контролю знань учнів на уроці при перевірці домашнього завдання. Це привчає учнів систематично читати твір та інші матеріали підручника, бути уважним, вдумливим читачем. Запитання можна використовувати при проведенні різних літературних конкурсів, ігор, змагань. В кінці кожного розділу вміщено тести, кросворди, творчі завдання для підготовки до тематичного оцінювання.

Цінним у посібнику є можливість використовувати запитання як на етапі вивчення матеріалу, так і у ході повторення.

Пропоновані матеріали укладені відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України «Зарубіжна література, 5-12 класи, 2004» для шкіл з українською мовою навчання» .

Посібник розрахований на вчителів зарубіжної літератури.
7. Випробування учнів. Використання різноманітних форм контролю на уроках літератури у 5 класі (2009 р. – 125 с.)
Посібник містить запитання та відповіді до кожної статті, художнього твору підручника Євгенії Волощук «Зарубіжна література. 5 клас», К.»Ґенеза», 2005. Ці запитання та завдання полегшують усне опитування і здійснення постійного контролю знань учнів на уроці при перевірці домашнього завдання. Це привчає учнів систематично читати твір та інші матеріали підручника, бути уважним, вдумливим читачем. Запитання можна використовувати при проведенні різних літературних конкурсів, ігор, змагань. В кінці кожного розділу вміщено тести, кросворди, творчі завдання для підготовки до тематичного оцінювання. Цінним у посібнику є можливість використовувати запитання як на етапі вивчення матеріалу, так і у ході повторення.

Посібник розрахований на вчителів зарубіжної літератури.
8. Зарубіжна література у 7 класі. Опитувальник. Книга для вчителя. 2010 – 229с.

Посібник містить запитання та відповіді до кожної статті та художнього твору підручника Н. І. Дорофеєвої «Зарубіжна література. 7 клас», К. «Вежа», 2007. Ці запитання та завдання полегшують усне опитування і здійснення постійного контролю знань учнів на уроці при перевірці домашнього завдання. Це привчає учнів систематично читати художні твори та інші матеріали підручника, бути уважним, вдумливим читачем. Запитання можна використовувати при проведенні різних літературних конкурсів, ігор, змагань. В кінці кожного розділу вміщено тести, кросворди, творчі завдання для підготовки до тематичного оцінювання.

Посібник розрахований на вчителів зарубіжної літератури.
9. Випробування учнів. Літературні диктанти. 8 клас. Книга для вчителя. 2010. – 126с.

Щоб виховати в учнів готовність і вміння роздумувати над прочитаним, навички грамотного і уважного читача, текстового аналітика, здатність критично мислити й аргументувати свої думки, складено ці запитання та відповіді до кожної теми, розділу, твору підручника Ю.І. Ковбасенко «Зарубіжна література 8 клас», К. «Грамота», 2008.

Наведені матеріали допоможуть вчителю здійснювати контроль засвоєння учнями матеріалів підручника, суттєво підвищити зацікавленість учнів у вивченні предмета. Запитання можна використовувати для літературних диктантів, вікторин, тестів, уроків-бесід.

Посібник розрахований на вчителів зарубіжної літератури.
10. Читання – крок до пізнання. 2012. – 30 стор.

Форми та прийоми роботи на гуртковому занятті, на уроці, у позакласній роботі

Вправи на розвиток навичок читання. Вправи на тренування дихального апарата. Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання, пам’яті. Скоромовки. Зорові диктанти. Конкурси, що сприяють пропаганді книги, спонукають до книжки та читання.

1о. Мультимедійний допоміжний підручник до шкільного курсу «Світова література» «Подорожі чарівним садом Літератури у 5 класі»
10. Мультимедійний посібник «Подорож чарівним садом Зарубіжної літератури» 5 клас, 2010 рік


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Методичний посібник Руденко Валентина Іванівна
Руденко Валентина Іванівна, учитель- методист російської мови та світової літератури Водянської сзш широківського району

Методичний посібник
Руденко Валентина Іванівна, учитель світової літератури Водянської сзш широківського району

Методичний посібник Зарубіжна література
Руденко Валентина Іванівна, учитель зарубіжної літератури Водянської сзш широківського району

Методичний посібник Використання різноманітних форм контролю на уроці
Руденко валентина Іванівна – вчитель методист світової літератури, спеціаліст вищої категорії, стаж 34 роки

Учасникам
Руденко валентина іванівна – вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, педагогічний...

Учись учитись
Руденко валентина іванівна вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, педагогічний...

Методичний посібник Особистість письменника
Руденко валентина іванівна – вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, педагогічний...

Література у школі має формувати не просто освічену людину, а особистість,...
...

Руденко в.І
Руденко в.І. Опитування учнів на уроках зарубіжної літератури у 6 класі. Книга для вчителя. 2009. – 190 с

Опитування учнів на уроках української літератури у 7 класі методичнийпос І б н и к
...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка