Пошук по сайту


Підручник складається з 4 розділів, кожний з яких розділено на кілька пунктів. Вивчення кожного розділу починається з короткого вступу, в якому зазначено, про що ви дізнаєтеся під час його вивчення

Підручник складається з 4 розділів, кожний з яких розділено на кілька пунктів. Вивчення кожного розділу починається з короткого вступу, в якому зазначено, про що ви дізнаєтеся під час його вивчення

Сторінка1/4
  1   2   3   4
Шановні одинадцятикласники!
Вже протягом кількох років ви вивчаєте інформатику. За цей час ви ознайомилися зі значною кількістю прикладних програм, навчилися застосовувати різноманітні інформаційно-комунікаційні технології в своїй діяльності. Ви активно розвивали свою інформаційно-технологічну компетентність, і інформаційні технології теж розвивалися високими темпами. Вони все більше пронизують усі сфери життя сучасної людини, стають незамінним засобом інтелектуальної та творчої діяльності.

У 11 класі ви продовжите вивчення основ інформатики. Ви опануєте роботу з програмою створення комп’ютерних публікацій Microsoft Publisher та системою управління базами даних Microsoft Access 2007, навчитеся опрацьовувати мультимедійні дані та створювати відео кліпи, ознайомитеся з сучасними Інтернет-технологіями Веб 2.0. Найбільше уваги ви приділите вивченню важливих складових інформатики – алгоритмізації та програмуванню.

Автори сподіваються, що запропонований підручник допоможе вам продовжити знайомство з однією з самих передових галузей людської діяльності, стати досвідченим користувачем комп’ютерної техніки та підготує вас до життя в сучасному інформаційному суспільстві.

Даний підручник розрахований на вивчення інформатики в 11 класах загальноосвітніх навчальних закладах на академічному рівні. Зміст підручника, послідовність та рівень викладення матеріалу повністю відповідає змісту та вимогам державної програмі з даного предмету.

Підручник складається з 4 розділів, кожний з яких розділено на кілька пунктів. Вивчення кожного розділу починається з короткого вступу, в якому зазначено, про що ви дізнаєтеся під час його вивчення.

Усі пункти побудовані за єдиною структурою. На початку пункту наведено кілька запитань, відповіді на які допоможуть вам пригадати вивчене раніше для кращого сприйняття вами нового матеріалу. У пунктах містяться теоретичний матеріал з кожної теми і опис технології опрацювання даних з використанням відповідних програмних засобів, наведені алгоритми та приклади здійснення основних способів діяльності. У кінці кожного пункту розміщені запитання для самоперевірки отриманих вами знань та перелік практичних завдань для відпрацювання навичок роботи.

Для кожного запитання і завдання визначено його рівень складності, який позначається так:

○ – початковий та середній рівні,

● – достатній рівень,

* – високий рівень.

Завдання підібрані таким чином, щоб послідовно і цілеспрямовано формувати у вас досконалі навички роботи з програмним забезпеченням, вміння самостійно розв’язувати навчальні задачі з використанням ІКТ, розвивати ваше мислення та навички індивідуальної і колективної роботи.

Також у підручнику розміщено завдання 20 обов’язкових практичних робіт, результат виконання яких повинен продемонструвати рівень засвоєння вами навчального матеріалу з певного питання. У кінці підручника наведено словничок, яким ви можете скористатися при актуалізації та узагальненні знань.

Для полегшення сприйняття вами навчального матеріалу автори унаочнили підручник схемами, таблицями, екранними копіями, до підручника включені приклади для демонстрації основних положень інформатики. Додаткові рубрики підручника «Для тих, хто хоче знати більше», «Це цікаво знати», «Цікаві факти з історії», «Додаткові джерела інформації» допоможуть вам краще зрозуміти і глибше засвоїти основи науки. Це дає змогу використовувати підручник і для самостійного опанування матеріалу.

Автори пропонують он-лайн підтримку вивчення курсу інформатики 11 класу на сайті www.allinf.at.ua, де вчителі та учні зможуть знайти файли-заготовки для виконання практичних завдань, додаткові матеріали до окремих тем, поспілкуватися з авторами на форумі, залишити свої відгуки та пропозиції в гостьовій книзі.
Бажаємо вам успіхів у навчанні та засвоєнні сучасних інформаційних технологій!
З повагою, автори




  1   2   3   4

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Курсова робота „Статистика продукції будівництва" складається з двох...
Статистика продукції будівництва являє собою один з важливих розділів статистики будівництва, вивчення якого визначає правильне розуміння...

Рецензія
Структура І зміст роботи повністю відповідають назві теми, а також напрямку підготовки спеціаліста. Робота складається із вступу,...

Щодо Законопроекту «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України»
Вивчення будь-якої проблеми починається із вивчення термінологічної системи. У зазначеному проекті пропонуються декілька термінів....

Курсова робота має логічну структуру та складається з вступу, основної...
Ми живемо у світі, де кожний залежить від усіх, а усі від кожного. У цих умовах безвідповідальна поведінка є соціаль­ним злом. Навіть...

Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури (30 джерел)
Розділ Пропозиції по розробці нових видів систем засобів просування товарів на ринку ат “багіра ком” 36

9 клас Із літератури романтизму. Творчість Г. Гейне, Дж. Байрона, А. Міцкевича
«Спогади»; б «Роздуми»; в «Поминки». 8«Книга пісень» Г. Гейне складається з: а 4 розділів; б 5 розділів; в 6 розділів Яка тема є...

Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Зорянський...
Співвідношення "ідея практика знання" та використання його на уроках інформатики. Переваги проектної діяльності 13

Програма факультативу для учнів 5-х класів складається з трьох розділів:...
Запалити в душах дітей свічку моральності – одне з головних завдань кожного психолога, особливо це необхідно зробити в підлітковому...

В улиця Городоцька, 50. Будинок в якому мешкав поет-модерніст б-і антонич
Левинського, Альфреда Захаревича, Івана Багенського. Під час цієї подорожі ви почуєте нові топоніми, серед них – «Качиний Діл», середовище...

Опис досвіду Проблема вчителя світової літератури Шпак Л. Ф
У методиці літератури є проблема вивчення літературознавчих понять під час аналізу художніх творів та явищ літературного процесу



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка