Пошук по сайту


Сценарій заходу «Успіх не любить похмурих облич»

Сценарій заходу «Успіх не любить похмурих облич»



Відділ освіти Рівненської райдержадміністрації

Районний методичний кабінет



Рівне - 2014

Упорядник:
Блащук Л.С. педагог-організатор

Бронницької ЗОШ І-ІІ ступенів

Рівненського району,

Рівненської області

Запропонований посібник містить короткі відомості про можливості виховного процесу для формування успіху як життєвого пріоритету особистості та анкетування учнів Бронницької школи про визначення уявлення успіху в сучасної дитини. Додається сценарій виховного заходу «Успіх не любить похмурих облич» та додатки напрямків діяльності виховної роботи у школі.
Посібник адресовано педагогам-організаторам,

класним керівникам.

Зміст
Вступ…………………………………………………………...……….... 4
Стратегія успіху як складова формування особистості школяра …………………………………………………………………..………… 5
Анкетування учнів ……………………………………… .…..……..... 10
Система виховної роботи з учнями в школі ….……………...……. 17
Сценарій заходу «Успіх не любить похмурих облич» ……….……. 21
Додатки …………...…………………………………...…………….… 26
Список використаної літератури …………….………….……….. 30

Вступ

Успіх - напевно, єдине, до чого прагнуть всі. Більшість з нас прагне його досягти, але як це зробити знають лише одиниці. 

Саме поняття успіху у кожного з нас різне: дехто з нас прагне матеріальних благ, інші – особистого щастя, треті реалізують себе в кар’єрі або у творчості, а дехто якимось чином комбінує те й інше. Але всіх нас об’єднує прагнення успіху, розуміння якого в кожного своє, індивідуальне. Тобто досягнення успіху означає для людини реалізацію її найбільш значущих прагнень.

А що думають про успіх люди, які вже досягли його, читаємо в цитатах:
Успіх нічому не вчить.

Він тільки переконує розумних людей,

що вони не можуть програти.

Білл Гейтс

(У період з 1996 по 2007 рік був найбагатшою людиною планети).
Успіх приходить до тих, хто рухається вперед,

до тих, хто розподіляє свої сили з розумом.

Людина лише там чогось домагається,

де вона сама вірить у свої сили.

Людвіг Фейєрбах

(Німецький філософ)

Виходячи із головної мети навчально-виховного процесу (формування всебічно-гармонійно розвиненої особистості, з метою підготовки її до життя і праці у сучасному суспільстві), процес навчання та виховання відіграє велику роль у самореалізації школяра. Саме прагнення успіху втілює потребу людини в самореалізації. Самореалізація, у свою чергу, передбачає розкриття потенціалу особистості та реалізацію її здібностей, нахилів.

У процесі  формування успішної особистості школяра важлива і складна роль належить педагогові, діяльність якого повинна бути націлена на те, щоб допомогти дитині зрости в успіху, забезпечити успіх у навчанні, розкрити його власний потенціал. Адже



Стратегія успіху як складова формування особистості школяра

З педагогічної точки зору успіх – це досягнення значних результатів в діяльності, як окремо взятої особи, так і колективу в цілому.

Сподівання успіху живе у кожній дитині. Однак, успіх гарантований не для будь-кого, а лише для того, хто докладає зусиль, хто готовий подолати труднощі. Про це говорить вислів В. Сухомлинського: «Дитина повинна бути переконана, що успіхом він зобов'язаний, перш за все, самому собі. Допомога вчителя, якою б ефективною вона не була, все одно повинна бути прихованою. Варто дитині відчути, що відкриття зроблене за допомогою подачі вчителя... радість успіху може померкнути».

У педагогічному сенсі успіх може бути результатом продуманої підготовленої тактики вчителя, сім'ї. Успіх – категорія не абстрактна. Радість успіху молодшого школяра відрізняється від радості підлітка. Молодший школяр не стільки усвідомлює успіх, скільки переживає. Підліток і усвідомлює, і переживає, але не завжди може докопатися до його джерел, не завжди адекватно оцінює його. Старший школяр, як дорослий, підходить до своєму успіху або невдачі аналітично, шукає їх коріння, намагається прогнозувати свої можливості.

Головний сенс діяльності вчителя полягає в тому, щоб створити кожній дитині ситуацію успіху на уроці і дати йому можливість пережити радість досягнення, усвідомити свої здібності, повірити в себе, адже, успішною може стати будь-яка людина, якщо вірить у себе та працює задля цього.

У цій педагогічній технології учнів умовно поділяють на групи.

Категорія учнів «Надійні» – це школярі різного віку, які мають добрі здібності, сумлінно ставляться до виконання своїх обов’язків, активні у громадській роботі, самостійні, впевнені у собі, рівень їх домагань адекватний можливостям. У класі такі діти почуваються спокійно, впевнено, захищено. Взаємини у сім’ї, зазвичай, добрі.

У «Впевнених» – здібності можуть бути і вищими, ніж у „надійних”, але система не відлагоджена. Періоди підйому, злету змінюються розслабленням, спадом. Діти дуже емоційно реагують і на досягнення, і на поразки. У класі викликають симпатію і в однокласників, і у вчителів. Недоліки таких учнів: збої в роботі, швидке звикання до успіхів, переростання впевненості у самовпевненість. Ростуть такі діти у дружніх, дбайливих сім’ях.

Учні третьої категорії – «Невпевнені» – цілком успішні школярі, пізнавальні інтереси яких пов’язані, зазвичай, з навчанням. Мають добрі здібності і відповідально ставляться до справи, але невпевнені у своїх силах. Причинами можуть бути: занижена самооцінка, нестійкий настрій, складна атмосфера в сім’ї, епізодичні поразки тощо. Найбільш хворобливо такі діти реагують на упередженість вчителів і необ’єктивне оцінювання.

«Зневірені» мають непогану підготовку, здібності, успіхи в навчанні. Однак, після відчутої колись радості сподівань, що здійснилися, з різних причин втратили її. Причини відчаю: серія поразок, безтактність педагога, позиція в сім’ї (улюбленець –„попелюшка”). Педагогам слід знати, що чим менше у дитини надії на успіх, тим скоріше вона замикається у собі і виставляє щодалі більш глибокий захист проти втручання. Така дитина легко стає „ізгоєм” через свою вразливість, нестандартність, небажання змінювати свій світогляд.


Для того, щоб формувати позитивну «Я-концепцію» в учня, необхідно:

    • бачити в кожному унікальну особу, поважати її, розуміти, приймати, вірити в неї («Всі діти талановиті»);

    • створювати ситуації успіху, схвалення, підтримки, доброзичливості, щоб шкільна життєдіяльність, навчання приносили дитині радість («Це дуже важливо, і у тебе неодмінно вийде... — І це зовсім не складно. Навіть якщо не вийде — нічого страшного»);

    • розуміти причини дитячого незнання і неправильної поведінки, усувати їх, не наносячи збитку гідності «Я-концепції» дитини («Дитина хороша, поганий його вчинок»);

    • допомагати дітям реалізовувати себе в діяльності («У кожній дитині – диво, чекай його»).


Велика роль у вихованні відведена не тільки вчителеві, але і класному керівникові. Пропоную використовувати наступні прийоми створення ситуації успіху:

  1. Прийом «Невтручання» — максимальне надання самостійності у вирішенні проблеми.




  1. «Холодний душ» — учителю не слід поспішати з поліпшенням оцінок, він не тільки не «поливає бальза­мом» зачеплене самолюбство, але й трохи «підсипає солі» (за А.С.Макаренком).

  2. «Анонсування» — спершу треба обговорити з уч­нем, що йому потрібно буде зробити, провести мовби репетицію майбутньої події.




  1. «Гидке каченя» — важливо вчасно побачити позитивні якості учнів, ство­рити всі можливі умови для тих, кому так необхідно, щоб хтось повірив у них, допоміг удосконалитися.




  1. Сенс прийому «Емоційне заохочення» у тому, щоб уселити в дитину віру в себе, похвалити за будь-що, навіть незначне; усмішкою, поглядом дати зро­зуміти учню, що серце, душа вчителя розкриті для нього.




  1. «Сходинки до успіху» — крок за кроком підніма­тися разом з учнем сходинками знань.




  1. «Емоційне блокування» — це обмеження розгор­тання образи, розчарування, утрати віри у власні сили. Треба допомогти учневі пересилити свою невдачу, знайти її причину, переорієнтувати його з песимістич­ної оцінки подій на оптимістичну.




  1. «Стабілізація» — створення умов для того, щоб загальна позитивна реакція класу на діяльність учня не стала одноразовою, а, по можливості, часто повторю­валась.




  1. «Даю шанс» — спеціально підготовлена педаго­гом ситуація, за якої дитина дістає можливість неочікувану для самої себе розкрити власні можливості, здібності.




  1. Прийом «Сповідь» — щире звернення до найкра­щих дитячих почуттів, розкриття перед учнем стану своєї душі. Однак цей прийом може дати очікуваний ефект лише в разі правильного прогнозування вчите­лем відповідної реакції учня.




  1. Прийом «Стеж за нами» використовується для дітей з інтелектуальною занехаяністю, з лінощами дум­ки. Сенс його полягає в тому, щоб дати можливість учню відчути радість визнання в собі інтелектуальних сил.




  1. «Емоційний сплеск» — це спроба дати емоційний заряд упевненості в тяжку для учня хвилину, нагадавши йому про його великі інтелектуальні можли­вості, звільнити від психологічної затисненості енергію, думку, знання.

  2. Прийом «Обмін ролями» дає учням можливість проявити себе, наприклад, у ролі учителя, показує дітям, що вони здатні робити набагато більше, ніж від них очікують.




  1. «Створення ситуації змагань» — завдання педа­гога — виявлення гідного "суперника" й утримання си­туації інтелектуально-творчого змагання під педа­гогічним контролем.




  1. «Вибір адекватних стимулів» — стимул для ро­боти повинен бути привабливим для учнів, а при втраті своєї актуальності змінюватись.




  1. «Допомога друга» — це вчасна допомога як з бо­ку викладача, так і з боку учнів, що підтримує прагнен­ня дитини стати на ноги, уселяє в неї впевненість у власні сили, у спроможність здолати труднощі.




  1. Сутність прийому «Еврика» є прагнення вчителя активізувати учнів нехай на маленьке, але власне відкриття відомих фактів, що спонукає їх мислити, відкривати для себе нове, розкривати красу процесу пізнання.




  1. Прийом «Навмисна помилка» активізує увагу учнів. Його рекомендується використовувати при пе­ревірці знань.


Успіх є джерелом внутрішніх сил дитини, що народжує енергію для подолання труднощів бажання вчитися. Дитина випробовує упевненість в собі і внутрішнє задоволення. На основі всього цього, можна зробити вивід: успіх в навчанні – завтрашній успіх в житті!
Отже, діяльність вчителя передбачає реалізацію таких завдань:

  • формувати в учнів орієнтацію на успіх, бо вона сприяє формуванню вольових рис особистості, почуття особистої гідності, впевненості у своїх силах;

  • спонукати дітей до самопрезентації;

  • розвивати потенціал школярів шляхом використання новітніх виховних технологій, спрямованих на активізацію здібностей;

  • виховувати здатність до рефлексії, вміння адекватно оцінювати свої якості, можливості та вчинки;

  • формувати ставлення до себе як творця свого життя та успіху.

Кожна людина має індивідуальне розуміння успіху. Що потрібно для того, щоб досягти успіху?
1. Знання – це одна з умов для досягнення успіхів. Знання, які щедро дає нам школа, самі до вас не прийдуть. Їх потрібно здобувати наполегливою працею, пошуками, творчістю, долаючи іноді значні труднощі. І якщо ми не докладете зусиль, то нічого не матиме. І це відзначено українським народом в прислів’ях: Знання – запорука успіху. Мудрим ніхто не вродився, а навчився.
2. Що заважає нам бути успішним? (лінь)

Працьовитість – це теж запорука успіху. Праця годує, а лінь марнує.
3. «Наполегливість»

- Щоб досягти успіху, треба працювати наполегливо. Без труда нема плода.
4. «Творчість. Натхнення»

- Успіху немає, якщо немає натхнення його отримати.
5. Талант – це теж одна із умов досягнення успіху. Талант – це дар. Талант – це праця.
6. «Бажання»

- Що таке бажання? Напевно, це те, чого ми бажаємо найбільше досягти в житті?

- ття ?і поняття ? Бажання Буде бажання, буде і перемога.



Анкетування учнів
З метою отримання відповіді про уявлення успіху в сучасної дитини мною було здійснено анкетування учнів  школи 5-9 класів.
Основним завданням дослідження було:

  • Визначити життєві орієнтири учнів .

  • Визначити уявлення дітей про успіх.

  • Дослідити думки учнів щодо можливого успішного розвитку в Україні.

  • Визначити здатність дітей до рефлексії.

Загалом було опитано 66 учнів.

Аналіз відповідей на запитання щодо суті успіху «Як я уявляю життєвий успіх» в учнів 5-8 класів дає змогу стверджувати, що більшість учнів віддає перевагу цінностям особистого життя («щаслива сім’я»  – 96 %, «здоров’я» -  82 % опитуваних, 55 % - можливість розвивати й реалізувати свої здібності, 51 % учнів зазначили, що обов’язковими ознаками життєвого успіху є матеріальний статок. Інші показники виглядають так:       






Відповіді на друге питання   висвітлюють уявлення дітей про шляхи досягнення успіху. Тут учні вказують передусім на значення цілеспрямованості й наполегливості (69%),  усвідомлюють необхідність оволодіння загальноосвітніми знаннями ( 61% ) постійно самовдосконалюючись (57 %), а також визнають, що шлях до успіху – в реалізації їхніх здібностей – 53 %. І нарешті 51 % опитаних зазначили, що треба вміти користуватися обставинами для втілення в життя своїх мрій.





Щодо третього питання анкети «Чи можу я досягти життєвого  успіху в Україні?» результати такі :





Щодо четвертого питання анкети «Мої успіхи» результати такі :





Аналізуючи відповіді на запитання щодо особистих рис та якостей, що заважають досягненню успіху, складно оцінити об’єктивність дітей. Але, зважаючи на це, що майже всі ( 99 % ) заявила хоча б про один з особистих недоліків, можна зробити висновок  про здатність учнів до рефлексії та самокритики.





Отже, виходячи з цього, у роботі зі школярами мною окреслені такі  орієнтири успіху:



Система виховної роботи з учнями в школі
Систему виховної роботи з учнями нам треба будувати з урахуванням особливостей класу, індивідуально-особових характеристик кожної дитини, можливостей класного керівника, позиції батьків.

Формування успішної особистості школяра відбувається через спільну колективну творчу працю, яка передбачає творчі стосунки  вчитель – учень, учень – учень,  учень – батьки,  учитель – батьки.  

Побачити в дитині особистість, допомогти їй розвиватися та розкритися духовно – завдання не лише вчителя, а й батьків. Дитині необхідно створити психоемоційний комфорт не тільки у школі, а й у дома. Досягнення успіху для учня – це стан «здійсненої» радості. Творцями якої виступають і школярі, і вчителі, і батьки.



Слід зазначити, що без батьківської підтримки реалізація успішних, серйозних проектів практично неможлива. Підготовка, виконання, презентація робіт дітей, захист напрацювань на різноманітних конкурсах вимагають як моральної так і матеріальної підтримки.

Під час виховного процесу виявляються творчі сили дитини, розвивається її самостійність у пошуку істини шляхом залучення до різних видів творчої діяльності. Узгоджена з віком творча діяльність сприяє підвищенню мотивації до праці, розвитку інтелекту, максимальному розвитку здібностей. Розвиток духовних сил означає вільний вияв свого «Я». Процес виховання перетворюється на процес самореалізації особистості.

Розбудовуючи сучасну виховну систему нам слід звернути увагу на такі форми виховної діяльності, які б дали можливість дітям проявити себе, створюючи при цьому ситуацію успіху, яка б вселяла віру в дітей у свої можливості. А це вимагає чіткості й конкретності проектування виховних задач, ви­значення компонентів виховних систем та змісту виховної роботи.
Завдання виховного процесу:


  1. Інтелектуалізація пізнавальних процесів, розвиток мислення, пам'я­ті, уваги, оволодіння новими навичками спілкування й самоаналізу.

  2. Удосконалювання психічних процесів — самоспостереження, само­пізнання, самовиховання, саморегуляція почуттів, емоцій, розвиток уміння абстрактно мислити, самовдосконалення стилю спілкування.

  3. Орієнтація в соціальному, політичному і культурному житті суспіль­ства — формування переконань, світогляду, системи соціальних на­станов, визначення інтересів і схильностей до конкретних видів ді­яльності.

  4. Удосконалення моральних якостей особистості, умінь користуватися отриманими знаннями в міжособистісному спілкуванні.

  5. Уміння користуватися знаннями про здоровий спосіб життя, жити за принципом: «У здоровому тілі — здоровий дух».

  6. Розвиток самотворчості в колективі.


Напрямки діяльності


  1. Інтелектуально-пізнавальний процес:

  • організація виховної години, присвяченої Дню міста, села;

  • тест щодо підготовки до зустрічі з лікарями (дієтолог, невропатолог, венеролог, нарколог і т. ін.);

  • тести щодо виявлення пам'яті, уваги;

  • інтелектуальні ігри. (Дод. 1).




  1. Удосконалення психічних процесів:

  • тести на оцінку здібностей, розвиток креативності, з профорієнтації, соціометрія, ранжування, тестування на виявлення мотивації до на­вчання;

  • тренінги «Перемагай себе», «Чи навчилися ми спілкуватись?» та ін.;

  • бесіди («Емоції в нашому житті» та інші). (Дод. 2).



  1. Формування ідеалів життя:

  • тренінги «5 хвилин із прекрасним», різні ігри;

  • групові форми роботи при підготовці привітань до Дня вчителя, Но­вого року і т. ін. (Дод. 3).




  1. Робота з естетичного виховання:

  • різноманітні виставки (квітів, картин, осінніх поробок та ін.);

  • зустрічі з перукарем, бібліотекарем, зустріч із театром моди;

  • бесіди: «Як ми спілкуємось», «Взаємини юнаків і дівчат»;

  • турніри знавців етикету, поетичні світлиці. (Дод. 4).




  1. Формування здорового способу життя:

  • виховні години для хлопчиків і дівчат;

  • бесіди про шкідливі звички;

  • ігри «Домашній лікар» та інші. (Дод. 5).




  1. Розвиток творчості учнів:

  • вибори ради старшокласників;

  • конкурси;

  • поетичні світлиці;

  • дискотеки: «Настала осінь золота», «Здрастуй, здрастуй, Новий рік!», «Останній дзвоник». (Дод. 6).




  1. Навчальна діяльність:

  • відвідування уроків, робота з учителями - предметниками, спостере­ження за учнями;

  • консиліуми щодо підбиття підсумків у кожному семестрі;

  • залучення учнів до участі в олімпіадах з навчальних предметів. (Дод. 7 ).




  1. Робота з батьками:

• вибори батьківського комітету, членів ради школи;

  • відвідування родин;

  • проведення батьківських зборів і консультацій.




  1. Методична робота:

  • різні форми самоосвіти: консультації психолога, робота в бібліотеці щодо підготовки до свят, конкурсів, бесід;

  • поглиблення знань з питань культурологічного підходу до вихо­вання;

  • вивчення нових технологій у виховному процесі;

  • участь у м/о класних керівників: вивчення ролі діагностики у вихов­ному процесі. (Дод. 8 ).

Результат виховної роботи – ідеал випускника, який повинен володіти певними якостями особистості, а саме:

  • гнучко адаптуватися до життєвих ситуацій, самостійно отримувати необхідні знання, вміло застосовувати їх на практиці для вирішення різноманітних проблем, щоб протягом всього життя мати можливість знайти своє місце;

  • самостійно, критично мислити, вміти бачити труднощі, які виникають і шукати шляхи раціонального їх вирішення, використовувати сучасні технології; чітко усвідомлювати, де і яким чином отримані ними знання можуть бути використанні в оточуючій дійсності; бути здатним генерувати нові ідеї, творчо мислити;

  • грамотно працювати з інформацією (вміти збирати необхідні для дослідження певного завдання факти, аналізувати їх, висовувати гіпотези вирішення проблеми, робити необхідні узагальнення, співставлення з аналогічними варіантами, формулювати аргументовані висновки і на їх основі виявляти і вирішувати нові проблеми);

  • бути комунікабельними, контактними в різноманітних соціальних групах, попереджувати конфліктні ситуації або вміло виходити з них;

  • займатись самовихованням, самовдосконаленням.



У підсумку хотілося б нагадати, що бажання – велика сила: за ним слідують дія і праця, а їх завжди супроводжують успіх  і радість досягнень. Бажаю всім успіхів, радості досягнень.

Сценарій заходу

«Успіх не любить похмурих облич»
Ведучий 1.

Коли ми весну зустрічаєм,

Цвітуть сади, цвітуть поля.

Коли ми весну зустрічаєм –

Теплом вже дихає земля.
Ведучий 2.

Коли ми весну зустрічаєм –

Ясніше сонечко сія.

І весь народ у нашім, краї

Радіє мов одна сім'я.
Ведучий 1.

Коли ми весну зустрічаєм,

Пісень співаємо дзвінких,

Вітання від усіх приймаєм,

Самі вітаємо усіх.
Ведучий 2.

Весна дарує кожному,

Що треба і що хочеться:

Полям – сніги поталі,

Лісам – траву і листя,

Птахам, які вертають,

Дарує рідні гнізда.
Ведучий 1.

По жмені ластовиння

Весна дарує дітям,

А мамам – ранки сині

Та перші ніжні квіти...
Ведучий 2.

А що ж подарувати

Вам, гості любі наші?

Прийміть концерт вітальний

Від наших школярів.
Ведучий 1.

Хай наші вірші й танці,

Й пісні, що линуть лунко,

Для вас сьогодні будуть

Весняними дарунками!

Ведучий 2.

Залиште нині всі турботи,

Сумні думки і клопітку роботу,

Бо світом править чарівна

Прекрасна дівчина – весна.
Весна.
Як тільки вас почула я,
На свято ж зразу прибула.
Тож не потрібно більше сумувати!
Бо як приходить у гості Весна,
То радість з собою приносить вона.
Я всміхаюсь сонечку:
— Здрастуй, золоте!
Я всміхаюсь квіточці
— Хай вона цвіте!
Я всміхаюсь дощику:
Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся,
Зичу всім добра!

Пісня «Дівчина – весна»
Ведучий 1.

Моя Батьківщина — це вишеньки цвіт
І верби над ставом, й калина.
Моя Батьківщина — це мрії політ,
Це рідна моя Україна!
Ведучий 2.
Моя Батьківщина — це наша сім’я.
Затишний куточок і хата.
Це мама, татусь, бабця з дідом і я,
Всі рідні і друзів багато.
Ведучий 1.
Моя Батьківщина — це злагода й мир
Та небо бездонне й чудове.
Це пісня чарівна, що лине до зір,
Й дитинство моє світанкове.
Ведучий 2.
Моя Батьківщина — ліси і поля.
Від них в нас і радість, і сила.
Це та найсвятіша і рідна земля.
Що кожного з нас народила.
Пісня «Україночка»
Ведучий 1.

Може десь земля є краща й вища,

А над нею – небо золоте,

Та мені найкраща та, де вишня,

Та, де вишня мамина цвіте.
Ведучий 2.

Ніщо не вічне, вічні матері,

Уже й тоді, як нікому стрічати,

Допоки сонце сяє на горі,

Про маму завжди будем пам’ятати.
Пісня «Посіяла літа, літа свої літечка…» .
Ведучий 2.

Відомий факт: що сміх людський – чудесна штука.

Він – мистецтво і наука.

Він в житті і для життя.

Із потворного й дурного

Посміятися не гріх.

Добрий сміх не б’є, не мучить,

Він на світі жити учить,

Тим і бажаний для всіх.

Показ фрагменту із вистави «Сватання на Гончарівці».

Ведучий 2.

У кожної людини свій талант

Яскраво жити він допомагає.

Художник хтось, хтось музикант,

а інший – ніби соловей співає.

У кожного захоплення своє,

Що самоствердитись в житті допомагає.
Музична композиція
Ведучий 2. І ще раз ми хочемо привітати всіх гостей, і побажати вам: Здоров‘я - це саме головне.
Ведучий 1: Щастя - без нього не обійтись.
Ведучий 2: Кохання - тому що воно прекрасне.
Ведучий 1: Мрій - щоб забували реальність.
Ведучий 2: Добра й милосердя - щоб допомагали іншим.
Ведучий 1: Друзів - щоб було веселіше жити.
Ведучий 2: Радості - щоб зігрівали ваші серця.
Ведучий 1: Успіху – бо він є одним із ключем до щастя, тільки за будь – яких обставин посміхайтесь, успіх не любить похмурих облич.
Пісня «Щастя вам»


Додатки



(Дод. 1)



(Дод. 2)



(Дод. 3)



(Дод. 4)





(Дод. 5)





(Дод. 6)

(Дод. 7)



(Дод. 8)

Список використаної літератури

  1. Бєлова І. Формування ключових компетентностей як складова становлення успішної особистості школяра. Педагогічна рада // Завуч. – 2012. - №23 (груд.). – с. 17-28.

  2. Калошин В. Життєві обставини й успіх // Психолог. – 2012. №8 (квіт.). – с. 43-48.

  3. Максюта Н. Школа життєвого успіху // Директор школи. – 2011. - №40 (жовт.). – с. 1, 6-10.

  4. Хорєв І. Мотивація досягнення успіху // Економіка в школах України. – 2010. - №12. – с. 2-6.

  5. Ситнікова Г., Синцова О. Формування успішної особистості // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2010. - №5. – с. 16-18.

  6. Пасечнікова Л. Педагогічна модель успішної особистості. Опис інноваційної технології // Завуч. – 2012. - №16 9серп.). – с. 15-25.

  7. Музиченко Я. Успіх – за наукою // Україна молода. – 2010. - №235 (15 груд.). – с. 10 – 11.

  8. Ткаченко О. Формування успіху як життєвого пріоритету особистості системою виховної роботи // Виховна робота в школі. – Красноармійськ, 2011 – 2012рр.

  9. Коваленко Т. Формування ситуації успіху // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2011. - №5. – с. 12 – 16.




поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Сценарій мистецького заходу
Безсмертне ім’я великого поета І художника Т. Г. Шевченка відоме скрізь як ім’я людини, яка присвятила своє життя просвітницькій...

Лесі Українки «Мріє, не зрадь…!»
Сценарій виховного заходу, присвячений 145-ій річниці від дня народження Лесі Українки

Сценарій позакласного заходу з фізики
Ведучий. Знаєш, Ольго, я чомусь не можу зрозуміти, який зв'язок між традиціями українського народу І цими формулами, закономірностями,...

Сценарій святкового заходу, присвяченого Т. Г. Шевченку
Т. Г. Шевченка. Традиційно український народ у цей весняний час звертається до постаті Великого Кобзаря, яка у своїй величі була,...

Сценарій усного журналу
Мета заходу: Виховання любові до рідної землі, до рідної мови, до її носія -українського народу, до держави Україна, до народних...

Методична розробка відкритого позакласного виховного заходу «така...
Методична розробка відкритого виховного заходу «Така вже доля всіх співців чудовних – їх тернами увінчує життя» (сценарій літературно-музичної...

Сценарій виховного заходу для 7-11 кл
Мета: поглибити знання учнів про забруднення навколишнього середовища; показати на конкретних прикладах негативний вплив людини на...

Сценарій відкритого виховного заходу до тижня світової літератури...
Ведуча: Адже свято любові, свято найкращого почуття, яке окрилює, дає сили І натхнення, радість І захоплення. Завдячуючи якому продовжується...

Сценарій виховного заходу для учнів 7-8 класів
Мета: Ознайомити учнів зі своєрідністю японської культури, розвивати навички виразного читання, усного малювання та асоціативного...

Сценарій відкритого виховного заходу до Дня Матері "Нехай вам, любі, доля усміхнеться!"
Мета. Відроджувати давні українські звичаї І традиції, пробуджувати в дітях прекрасні І благородні почуття – святе І ніжне ставлення...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

l.lekciya.com.ua
Головна сторінка